Cornel Sămărtinean, revoltat din cauză că investiţiile Guvernului continuă să ocolească Timişul
Deşi judeţul Timiş nu se regăseşte de ani buni pe lista de investiţii a Guvernului, de promisiuni făcute de la cel mai înat nivel nu duce lipsă.
La acest capitol poate fi inclusă şi centura de sud a Timişoarei, despre care se vorbşte în fiecare an, dar până acum nu s-a făcut absolut nimic.
CITEŞTE ŞI: Traficanţi de droguri de mare risc, capturaţi la Timişoara! Ce au găsit poliţiştii în urma percheziţiilor?
Exact aceasta este şi marea nemulţumire a deputatului PMP, Cornel Sămărtinean, care a făcut în repetate rânduri apel la factorii de decizie, pentru a se trece la fapte.
“În calitate de deputat ales în circumscripția electorală nr. 37 Timiș, am readus și am depus în scris a zecea întrebare (nr.2861A/12.02.2018) adresată Ministerului Transporturilor referitoare la situația dezastruoasă a infrastructurii judeţului Timiş în ceea ce privește nedemararea procedurilor de finanţare şi execuţie a lucrărilor de finalizare a Centurii Sud a municipiului Timişoara-varianta de ocolire (…) Subliniez faptul că obiectivul Centura Sud a municipiului Timişoara-varianta de ocolire-cod obiectiv nr.718 prevăzut în Anexa 3/24/29 din Legea nr.2/2018- Legea bugetului de stat pe anul 2018, *nu* *este inclus în* *Programul de guvernare 2018-2020, Capitolul Politici pentru infrastructura de transport, Subcapitolul Măsuri Transport rutier*, pag.169. Menționez că acesta este programul cu care actualul guvern s-a prezentat la audierile în comisiile de specialitate și la votul de investire în Parlamentul României în data de 29 ianuarie 2018”, spune deputatul PMP, Cornel Sămărtinean, care critică risipirea banilor destinaţi investiţiilor în infrastructură.
CITEŞTE ŞI: Măsuri de siguranţă la meciul dintre ACS Poli şi CSM Poli Iaşi!
În acest sens el aminteşte de faptul că România este la coada Europei la capitolul infrastructură rutieră, în timp ce pe șoselele patriei mor zilnic oameni din cauza unei rețele de transport subdimensionate și nemodernizate.
“Consider că CNAIR SA ar trebui să fie o companie de interes strategic național cu rol deosebit de important în dezvoltarea rețelei de autostrăzi și în conectarea României la rutele europene printr-o infrastructură bine dezvoltată. Din 2008 până în prezent, fosta CNADNR SA, actuala CNAIR SA a avut un buget cumulat de circa 13,5 miliarde de euro, bani suficienţi pentru construcţia a aproape 2.000 de kilometri de autostrăzi”, a mai spus Sămărtinean.
Lasă un răspuns