Skip to main content

Tupeu maxim! USR-ista Aida Szilagyi dă vina pe jurnalişti, judecători şi adversarii politici, după ce a încălcat legea

Retim – Fereşte-te de eticheta roşie!

La o săptămână după ce şi-a dat demisia din Consiliul Local, din cauza sentinţei date de Curtea de Apel, care atestă că a ridicat ilegal, un bloc de locuinţe, USR-ista Aida Szilagyi răbufneşte pe facebook.

În primul rând, explică faptul că a păstrat tăcerea până acum, la sfatul avocaţilor, pentru că procesul era în desfăşurare.

Acum, odată finalizată acţiunea în instanţă, a decis să împroaşte cu noroi în stânga şi-n dreapta, aruncând cele mai ascuţite săgeţi, spre presă.

“Nu voi face o analiză a calității și imparțialității jurnalismului local, cred ca puteți aprecia si singuri(…)Acum că s-a încheiat, pot da câteva explicații pentru a clarifica pentru ce titlurile din ziare au fost o manipulare (…) Ca om însă, durerea este și mai mare, că după o viață de muncă și perseverență ești deodată anulat de titluri de ziare mincinoase rostogolite la nesfârșit, că oamenii încep să te privească diferit și să se îndoiască de tine, că ți-ai pierdut reputația iar familia ta este profund afectată”, a scris Aida Szilagyi, pe facebook.

PE ACEEAŞI TEMĂ: Sentinţă definitivă! USR-ista Aida Szilagyi este în ilegalitate! Fritz trebuie să dispună demolarea blocului construit de aceasta

Însă, de atacurile Aidei Szilagyi nu scapă nici politicienii din alte partide decât USR, nici judecătorii care au dat sentinţa şi pe care îi acuză de imparţialitate.

“Un asemenea caz nu ar fi stârnit niciodată interesul dacă eram un simplu cetățean. Fiind consilier local, și mai ales din partea USR, a fost o tema de atac politic. Articole de ziar denigratoare au fost publicate în momente cheie ale procesului, înainte de pronunțarea sentințelor, și au fost atașate la concluziile acuzării, pentru judecători, să fie citite, sunt sigură că au făcut-o”, a mai scris, pe facebook.

În ceea ce priveşte ilegalitatea pe care a comis-o, Szilagyi dă vina pe vecinii care au reclamat-o şi pe o “abordare urbanistică neinspirată”.

CITEŞTE ŞI: Noua organigramă a Primăriei Timișoara, rămâne în vigoare momentan! Procesul pe fond încă nu s-a judecat

Mai spune că nu va demola construcţia, mai ales că nu s-a demonstrat niciun prejudiciu.

“Clădirea pe care o deținem este rezultatul extinderii unei clădiri existente și a fost realizată între anii 2018 – 2020. La bază a stat o autorizație de construcție eliberată în 2008 și prelungită în 2017, care prevedea realizarea unei construcții cu două etaje și o mansardă parțială. Am fost dați în judecată de un vecin, la câteva luni după mutarea sa și a urmat un proces de patru ani. În acest timp au fost dispuse două expertize, una care a verificat conformitatea clădirii cu cerințele din autorizație, iar cea de doua a verificat conformitatea autorizației cu PUZul zonal. A doua expertiză a scos în evidență neconcordanța dintre autorizație și PUZ în sensul autorizării și executării unei mansarde parțiale. Ca atare instanța a dispus definitiv desființarea celor două autorizații de construire dar a adăugat explicit că clădirea nu va fi în nici un caz demolată. Acest lucru înseamnă că va trebui să facem modificările necesare și să reautorizăm clădirea respectând toate cerințele din PUZUL ZONAL CARE PERMITE LOCUINȚE COLECTIVE. Pe strada Rapsodiei există mai multe imobile cu locuințe colective, inclusiv cea în care locuiește vecinul reclamant. Aș spune că a existat mai degrabă o abordare urbanistică neinspirată încă de la prima autorizare, într-o vreme în care regulile de urbanism nu erau suficient de clare, care s-a perpetuat și la prelungire. Nu au putut fi demonstrate prejudiciile aduse reclamantului, care dealtfel nu locuiește la adresă de mai bine de trei ani”, se mai arată în postarea Aidei Szilagyi.

În încheiere, USR-ista vorbeşte şi despre misiunea eşuată din Consiliul Local Timişoara, din care a demisionat după doi ani, timp în care nu s-a remarcat decât printr-o serie de gafe.

I-a îndemnat pe timişoreni să renunţe la maşini, ca să nu se mai plâgnă că nu au locuri de parcare, a cerut veselă din ceramică pentru refugiaţii ucraineni, în pandemie, când legea permitea doar obiecte de unică folosinţă şi a vorbit despre terminalul nou de la AIT, ca fiind un aeroport nou în Timişoara.

Şi, nu în ultimul rând, a demonstrat că nu este străină de matrapazlâcurile de care îi acuza pe politicienii de la alte partide, după ce e ieşit la iveală că a construit ilegal, blocul de pe strada Rapsodiei.

Există un regret legat de ceea ce aș fi putut realiza în continuarea mandatului, cu toate acestea munca mea pentru un oraș mai sustenabil va continua, însă dintr-o altă perspectivă. Mă doare lecția pe care am primit-o ca politician, că poți fi umilit și desființat pentru că ești afiliat unui partid politic incomod și pentru ca deții o funcție publică, că după asemenea atacuri, în final te simți descurajat, un lucru care ar trebui să ne îngrijoreze”, a mai scris Szilagyi, pe facebook.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Perioada de verificare reCAPTCHA a expirat. Vă rugăm să reîncărcați pagina.


Alte articole

Asociația Suporterilor Timișoreni Druckeria pregătește în această toamnă prima ediție a Timișoara Football Film Festival (TMFF), un eveniment de amploare dedicat relației dintre fotbal, comunitate, identitate și cinema.
Într-un moment decisiv pentru viitorul României, Inițiativa Timișoara și Societatea Timișoara lansează un apel către toți cei care cred în democrație, libertate și valorile europene.
S-a dat alarma, în totiul nopții, când o mașină parcată a fost cuprinsă de flăcări, iar la fața locului au ajuns, de urgență, un echipaj de pompieri și unul de polițiști.
Licitație pentru asigurarea dirigenției de șantier pentru Castelul Huniade! Asta după ce la începutul anului a fost lansată și licitația pentru renovarea completă a monumentului istoric din centrul orașului.
A fost lansată licitația pentru achiziția a 30 de autobuze electrice, a 30 de stații de încărcare lentă, la autobază și a 15 stații de încărcare rapidă pe traseu.