Începe lărgirea drumului care traversează Dumbrăviţa! Viceprimarul anunţă că stâlpii buclucaşi vor fi predaţi către constructorul desemnat de CJT
Săptămâna viitoare, preşedintele CJT, Alin Nica va semna contractul cu Societatea Strabag pentru execuția lucrărilor de extindere la patru benzi a primului lot din drumul care leagă Timişoara de autostrada A1.
Este vorba despre tronsonul cu stâlpii de susținere a liniei de contact pentru troleibuz, care a generat un adevărat război al declaraţiilor între liderii administraţiei judeţene şi cei ai Primăriei Timişoara.
Primii acuzau municipalitatea că blochează proiectul, prin refuzul de a preda acei stâlpi, iar reprezentanţii Primăriei spuneau că nu au către cine să facă predarea , în lipsa unui constructor desemnat.
La începutul acestei luni, firma Strabag a câştigat licitaţia pentru modernizarea drumului, iar după semnarea contractului, se poate apuca de lucrare, fără nicio piedică din partea municipalităţii timişorene, după cum annţă viceprimarul Ruben Laţcău.
“Domnul Nica a umblat, îmi cer scuze de comparaţie, dar nu pot să nu o fac, ca şi o găină care a căutat disperată un băţ de care să se împiedice şi în mod constant revenea şi căuta băţul de care să se împiedice, în aşa fel încât impotenţa sa administrativă să nu fie vina sa, ci a unui băţ imaginar, de care s-a împiedicat. Nu există nicio oprelişte, nicio problemă care să blocheze reabilitarea acestui drum. Pe toate lucrările se fac procese verbale pentru predarea amplasamentului, de către deţinătorii de utilităţi: Enel, Aquatim, STPT, pentru că nu Primăria va semna acel proces verbal, ci STPT”, a explicat astăzi, viceprimarul Timişoarei, Ruben Laţcău.
Extinderea la patru benzi a drumului județean care trece prin Dumbrăvița este condiționată de scoaterea a 70 de stâlpi de troleibuz ai STPT, societatea Primăriei Timișoara, aproximativ 50 urmând să fie amplasați ulterior pentru a asigura funcționalitatea liniei de contact.
Valoarea investiţiei se ridică la 24.630.006,58 lei, fără TVA,ceea ce înseamnă aproximativ 6 milioane de euro, cu TVA inclus.
Tronsonul 1 are aproximativ trei kilometri și trebuie să fie gata în 6 luni din momentul ordinului de începere a lucrărilor.
Lasă un răspuns