Skip to main content

Audio: Boschetari sau beţivi! Patronul firmei care sufocă traficul din Dumbraviţa trece la ameninţări şi jigniri, deranjat de criticile localnicilor

RMN ImagisticAS

Scandalul traficului greu din Dumbrăviţa intră într-o nouă etapă. Andrei Haibach, patronul firmei ale cărei tiruri tranzitează fără încetare comuna, îi numeşte “boschetari”, ”beţivi” sau ”desculţi” pe cei care  îndrăznesc să ceară scoterea traficului greu din localitate.

Faţă de jurnaliştii Sursa de Vest care au publicat un articol cu nemulţimirile oamenilor care reclamă poluarea şi distrugerile pe care le provoacă zecile de camioane, a adoptat o altă tactică.

CITEŞTE ŞI: Evenimente cu câte 60 de spectatori! Marea realizare cu care se laudă Dominic Fritz, la un an de la redeschiderea Cinematografului Victoria

I-a ameninţat cu procese, în încercarea de a-i intimida, şi a amintit cazul unui poliţist pe care îl aşteaptă puşcăria, pentru că a îndrăznit să se pună cu el.

“Un nenorocit de poliţist local, care acum e pe la puşcărie,  Richard Meleșcanu, a găsit de cuviință să hotărască el în numele cetățenilor ălora pe care dumneavoastră i-aţi intervievat, că el mă va opri pe mine să circul prin Dumbrăvița. A început să mă streseze, să-mi oprească camioanele, să spună că el se va ocupa de mine, ca eu să nu mai circul prin Dumbrăvița. Între timp m-am ocupat eu de el si el este la puşcărie. Sau mă rog va fi…”, a spus Andrei Haibach.

Nu a uitat-o nici pe Alina Sperlea, consilier local în Dumbrăviţa, care şi-a arătat solidaritatea faţă de oamenii revoltaţi.

Haibach o numeşte pe aceasta “neterminată”, la fel ca şi pe dumbrăviţenii care cer interzicerea traficului greu şi la adresa cărora foloseşte şi alte cuvinte peiorative.

„Încercați să instigați gloata împotriva unei firme. Dumneavoastră v-ați dus pe fenta lui Sperlea, lu’ neterminata aia, care probabil vrea să fie primăriță mâine, poimâine și care ne atacă ori de câte ori are ocazia. E treaba ei. Presa trebuie să spună: <<deşi cetăţenii se plâng (…), noi am investigat şi am aflat că deţine autorizaţii (Haibach Trans – n.a), nu Primăria trebuie să elibereze autorizaţii, el a plătit atâţia ani la Primărie, pentru că a căutat să facă şi el o formă de sponsorizare pentru evenimentele din comună>>”, a mai spus Haibach, care consideră că tirurile lui care tranzitează Dumbrăviţa nu fac rău nimănui şi, atât timp cât el are toate documentele în regulă, locuitorii nu au niciun motiv să se plângă de pe urma traficului greu. Afacerea este afacere, iar drepturile cetăţenilor se opresc acolo unde începe profitul lui.

CITEŞTE ŞI: Oameni încarceraţi, după un accident în care au fost implicate o maşină şi o camionetă! Medici şi pompieri intervin pentru a salva victimele

Aşa justifică şi refuzul de a folosi şoseaua de centură: îi lungeşte traseul cu 9 kilometri, iar asta înseamnă mai mulţi bani pe combustibil şi mai puţine curse pe zi.

“Dacă vin doi bețivi și nu le place ceva apare un presar care scrie articole. Adevăruri! Nu ce vă spune vouă Sperlea, neterminata aia și cu toți boschetarii ăia de acolo. Trebuia să spuneți adevărul. Aș putea să merg pe centură, dar răspunsul îl găsiți în OG 43. Găsiți răspunsul în legi, nu la cetățenii cărora le crapă casele. Drepturile cetățenilor, libertățile lor iau sfârșit acolo unde încep drepturile mele. În rest, că dumneavoastră vreți să faceți raiting, să vă citească lumea si luați la tot felul de desculţi, tot felul de declarații, pe mine ar trebui să nu mă intereseze dar mă afectează în plan personal. Pe mine Haibach Andrei, nu firma mea”, a conchis patronul firmei Haibach Trans, care nici măcar nu încearcă o conciliere cu dumbrăviţenii nemulţumiţi.

Etichetarea lor drept „boschetari”, “neterminaţi” sau „bețivani” arată că Haibach nu dă doi bani pe plângerile oamenilor care spun că tirurile le distrug casele şi sănătatea.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Perioada de verificare reCAPTCHA a expirat. Vă rugăm să reîncărcați pagina.


Alte articole

Gest extrem, care a recurs o tânără de 22 de ani, care a ales să își încheie socotelile cu viața, pe fondul problemelor de sănătate pe care le avea. Gelu See Full Bio
Start-up-urile care dezvoltă soluții inovatoare pentru mobilitatea urbană mai au doar câteva zile pentru a se înscrie în acceleratorul „inVest – Urban Mobility Accelerator”, prima inițiativă din România dedicată exclusiv transformării modului în care oamenii și bunurile circulă în mediul urban. Gelu See Full Bio
S-a data alrma aseară, când un electrician de 55 de ani s-a electrocutat, în timp ce facea reparații de rețeaua de alimentare cu energie electrică afectată de vijelia de marți. Gelu See Full Bio
Caz șocant, anchetat de procurori, după ce cadavrul unei femei de aprximativ 25 de ani a fost descoperit în casa în care aceasta locuia împreună cu soțul ei. Gelu See Full Bio
Imagini șocante, surprinse pe canalul Bega, în aval de stația de epurare Timișoara, cu mormane de pești morți care plutesc la suprafață sau zac pe maluri. Gelu See Full Bio
Peste câteva zile, Timișul aniversează 106 ani de administrație românească, iar asta autoritățile județene marcează momentul printr-o serie de evenimente culturale, artistice și muzicale care se vor desfășura pe parcursul a cinci zile. Gelu See Full Bio
Comisia de circulație din cadrul Primăriei Timișoara a avizat o serie de închideri și restricții de circulație în mai multe zone ale orașului. Gelu See Full Bio
Una dintre cele mai animate zone din Washington, The Wharf, se transformă, în acest sfârșit de săptămână, într-un spațiu de sărbătoare românească, odată cu desfășurarea celei de-a patra ediții a festivalului “Romanian Weekend at The Wharf”, în cadrul căruia, anul acesta, Banatul și Timișoara sunt în prim-plan. Gelu See Full Bio
Un tânăr de 22 de ani și-a pierdut viața azi noapte, în urma unui grav accident rutier provocat de un viraj periculos al unui alt șofer. Gelu See Full Bio