Skip to main content

Audio: Boschetari sau beţivi! Patronul firmei care sufocă traficul din Dumbraviţa trece la ameninţări şi jigniri, deranjat de criticile localnicilor

Scandalul traficului greu din Dumbrăviţa intră într-o nouă etapă. Andrei Haibach, patronul firmei ale cărei tiruri tranzitează fără încetare comuna, îi numeşte “boschetari”, ”beţivi” sau ”desculţi” pe cei care  îndrăznesc să ceară scoterea traficului greu din localitate.

Faţă de jurnaliştii Sursa de Vest care au publicat un articol cu nemulţimirile oamenilor care reclamă poluarea şi distrugerile pe care le provoacă zecile de camioane, a adoptat o altă tactică.

CITEŞTE ŞI: Evenimente cu câte 60 de spectatori! Marea realizare cu care se laudă Dominic Fritz, la un an de la redeschiderea Cinematografului Victoria

I-a ameninţat cu procese, în încercarea de a-i intimida, şi a amintit cazul unui poliţist pe care îl aşteaptă puşcăria, pentru că a îndrăznit să se pună cu el.

“Un nenorocit de poliţist local, care acum e pe la puşcărie,  Richard Meleșcanu, a găsit de cuviință să hotărască el în numele cetățenilor ălora pe care dumneavoastră i-aţi intervievat, că el mă va opri pe mine să circul prin Dumbrăvița. A început să mă streseze, să-mi oprească camioanele, să spună că el se va ocupa de mine, ca eu să nu mai circul prin Dumbrăvița. Între timp m-am ocupat eu de el si el este la puşcărie. Sau mă rog va fi…”, a spus Andrei Haibach.

Nu a uitat-o nici pe Alina Sperlea, consilier local în Dumbrăviţa, care şi-a arătat solidaritatea faţă de oamenii revoltaţi.

Haibach o numeşte pe aceasta “neterminată”, la fel ca şi pe dumbrăviţenii care cer interzicerea traficului greu şi la adresa cărora foloseşte şi alte cuvinte peiorative.

„Încercați să instigați gloata împotriva unei firme. Dumneavoastră v-ați dus pe fenta lui Sperlea, lu’ neterminata aia, care probabil vrea să fie primăriță mâine, poimâine și care ne atacă ori de câte ori are ocazia. E treaba ei. Presa trebuie să spună: <<deşi cetăţenii se plâng (…), noi am investigat şi am aflat că deţine autorizaţii (Haibach Trans – n.a), nu Primăria trebuie să elibereze autorizaţii, el a plătit atâţia ani la Primărie, pentru că a căutat să facă şi el o formă de sponsorizare pentru evenimentele din comună>>”, a mai spus Haibach, care consideră că tirurile lui care tranzitează Dumbrăviţa nu fac rău nimănui şi, atât timp cât el are toate documentele în regulă, locuitorii nu au niciun motiv să se plângă de pe urma traficului greu. Afacerea este afacere, iar drepturile cetăţenilor se opresc acolo unde începe profitul lui.

CITEŞTE ŞI: Oameni încarceraţi, după un accident în care au fost implicate o maşină şi o camionetă! Medici şi pompieri intervin pentru a salva victimele

Aşa justifică şi refuzul de a folosi şoseaua de centură: îi lungeşte traseul cu 9 kilometri, iar asta înseamnă mai mulţi bani pe combustibil şi mai puţine curse pe zi.

“Dacă vin doi bețivi și nu le place ceva apare un presar care scrie articole. Adevăruri! Nu ce vă spune vouă Sperlea, neterminata aia și cu toți boschetarii ăia de acolo. Trebuia să spuneți adevărul. Aș putea să merg pe centură, dar răspunsul îl găsiți în OG 43. Găsiți răspunsul în legi, nu la cetățenii cărora le crapă casele. Drepturile cetățenilor, libertățile lor iau sfârșit acolo unde încep drepturile mele. În rest, că dumneavoastră vreți să faceți raiting, să vă citească lumea si luați la tot felul de desculţi, tot felul de declarații, pe mine ar trebui să nu mă intereseze dar mă afectează în plan personal. Pe mine Haibach Andrei, nu firma mea”, a conchis patronul firmei Haibach Trans, care nici măcar nu încearcă o conciliere cu dumbrăviţenii nemulţumiţi.

Etichetarea lor drept „boschetari”, “neterminaţi” sau „bețivani” arată că Haibach nu dă doi bani pe plângerile oamenilor care spun că tirurile le distrug casele şi sănătatea.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Cel mai tranzitat drum din vestul ţării, Margina – Coşava, continuă să le dea bătăi de cap şoferilor, mai ales în ultimele săptămâni, din cauza lucrărilor de reabilitare.
La cinci luni de când Primăria Timișoara a dat startul lucrărilor la primul stadion construit în ultimii 60 de ani, fundațiile pentru peluzele și tribunele Arenei Eroii Timișoarei sunt aproape gata. 
În această după-amiază, în jurul orei 16:00, pompierii au fost solicitați să intervină pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit într-o încăpere a unui centru de vârstnici.
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș organizează în perioada  01 – 04 octombrie, o misiune economică multisectorială în Republica Modova, la Bălți și Chișinău.
Până pe data de 3 august, Universitatea de Vest din Timișoara este centrul atracției elevilor de liceu, care participă la cea mai importantă școală de vară din Timișoara, West Summer University (WSU).
Aquatim a semnat un contract de lucrări din cadrul Proiectului „Extindere rețea canalizare pe Calea Șagului, etapa III-A, tronson cuprins între Calea Chișodei și sens giratoriu centre comerciale – Municipiul Timișoara” (cod C1I100122000035), finanțat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă.
Trei tramvaie nepoluante din noul lot au sosit în oraș! Unul este deja în funcțiune, pe linia 5, al doilea intră în circulație în zilele următoare, iar al treilea este în proces de recepționare și de efectuare a probelor.
„Construim pentru educație: Cămine studențești ale viitorului”. Acesta este titlul proiectului PNRR, câştigat de Universitatea de Vest din Timişoara, prin care va fi ridicat un nou cămin studenţesc.