Vrei să închiriezi un spațiu comercial în buricul târgului? Primăria Timișoara a stabilit data licitației cu strigare pentru ocuparea mai multor astfel de locații
Primăria Timișoara organizează o licitație cu strigare pentru închirierea unor spații din centrul orașului și cartierul Fabric.
Este vorba despre următoarele șapte spații comerciale, care au prețurile de pornire a licitației astfel:
- str. Alba Iulia nr. 2, parter, în suprafață de 89 mp – 13,3 euro/mp/lună
- str. Alba Iulia nr. 2, parter, în suprafață de 38,74 mp – 13,3 euro/mp/lună
- Piața Victoriei nr. 1/B, SAD 6, parter, în suprafață de 128,76 mp – 13,30 euro/mp/lună
- str. Augustin Pacha nr. 1, SAD 6, parter, în suprafață de 145,1 mp – 9,63 euro/mp/lună
- str. Emanuel Ungureanu nr. 5, SAD 1, parter și subsol, în suprafață de 226,33 mp – 9,2 euro/mp/lună
- str. Dacilor nr. 13, SAD 1, parter în suprafață de 92,41 mp – 10,64 euro/mp/lună
- str. Ștefan cel Mare nr. 33, parter, în suprafață de 21 mp – 9 euro/mp/lună
Conform municipalității, în aceste locații pot fi desfășurate diverse activități comerciale sau de servicii, cu excepția celor de tip vânzare de produse second-hand, jocuri de noroc, amanet și schimb valutar. În plus, pentru cele cinci spații din centrul orașului este exclusă funcțiunea de farmacie, iar pentru spațiile de pe str. Alba Iulia nr. 2 nu se permite funcțiunea de bar sau restaurant.
Închirierea spațiilor se face pe cinci ani, cu posibilitate de prelungire pentru încă 5 ani. Licitația va avea loc în data de 28 noiembrie, la ora 10:00, în sala de licitații a Primăriei Timișoara, de pe C.D. Loga, nr. 1, iar documentele de licitație pot fi depuse până la finalul zilei precedente.
Ofertele trebuie să includă o garanție de participare, echivalentă cu două luni de chirie.
„Invităm să participe orice agent economic (persoană juridică, persoană fizică autorizată, asociație familială sau întreprindere individuală) interesat să desfășoare activități comerciale în zona centrală. Licitația va fi cu strigare, iar câștigătorul este cel care anunță verbal oferta cu cel mai bun preț. Licitația se desfășoară transparent, iar anunțul și documentele de licitație pot fi consultate online”, transmite Primăria Timișoara.
Documentele aferente licitației se pot obține până la data de 17 noiembrie, doar fizic, de la biroul 230, etajul 3, după achitarea taxei de înscriere de 50 de lei. Eliberarea documentelor se face de luni până joi, între orele 9:00-10:00 și 13:00-16:00, dar și vineri, în intervalul orar 9:00-10:00.
Pentru programarea unei vizite la spațiile respective, cei interesați pot suna la 0256.969, tastele 1-8-2. Persoana de contact pentru detalii suplimentare este Daniela Bogyis.
Totodată, cei care au nevoie de mai multe informații referitoare la desfășurarea licitației, le pot solicita online, prin email la daniela.bogyis@primariatm.ro, până la data de 18 noiembrie.
Valoarea de piață a spațiilor a fost evaluată de firma APPRAISAL & VALUATION S.A., contractată de administrația locală.
În cazul în care licitația pentru un spațiu nu primește cel puțin două oferte calificate, Primăria Timișoara va relua procedura, conform legii.
Lasă un răspuns