Skip to main content

Noua societate de salubrizare a Primăriei își intră în pâine. A fost finalizat contractul de delegare a sarcinilor pe care le va avea

Retim – Fereşte-te de eticheta roşie!

La o lună de când au adoptat înființarea SC SALUBRIZARE TIMIȘOARA SRL, cu un capital social de 35,4 milioane de lei, consilierii locali trebuie să voteze contractul dintre Primărie și această firmă.

Documentul prevede serviciile de care se va ocupa această societate și care vor fi atribuite direct, fără licitație.

SC Salubrizare Timișoara va curăța manual și mecanizat peste 60.000 de hectare de străzi, trotuare, parcări, piste de biciclete și alei.

De asemenea, pe lângă măturatul, spălatul și stropitul străzilor, societatea va asigura colectarea și transportul deșeurilor din coșurile stradale, precum și deszăpezirea în sezonul rece.

Pentru eficientizarea serviciilor, orașul este împărțit în șapte sectoare, fiecare cu un program clar. Societatea Salubrizare Timișoara va folosi, pentru operațiunile de măturat, curățat, răzuit, spălat, stropit și întreținere a căilor publice, atât utilaje specializate, cât și echipe de intervenție manuală. Lucrările vor fi organizate conform unui grafic zilnic, săptămânal și anual, astfel încât toate zonele să beneficieze de întreținere constantă. Noua companie municipală va asigura măturatul manual pentru o suprafață de peste 20.000 de hectare și măturatul mecanizat pentru o suprafață de peste 40.000 de hectare.

În ceea ce privește activitatea de deszăpezire, aceasta se va desfășura în perioada 15 noiembrie – 15 martie și va include intervenții manuale și mecanizate pe toate căile publice, stațiile mijloacelor de transport în comun, poduri, pasaje și pasarele. Societatea Salubrizare Timișoara va acționa în baza unui plan prestabilit, începând cu arterele principale”, transmite Primăria Timișoara. 

Totodată, potrivit municipalității, noua societate de salubrizare va utiliza un sistem de monitorizare digitală cu GPS și camere video montate pe utilaje pentru a urmări în timp real atât activitățile de măturare, spălare și stropire a străzilor, cât și cele de deszăpezire. Sistemul va permite astfel verificarea exactă a traseelor parcurse, a suprafețelor curățate și a timpului efectiv de lucru.

Așa cum se arăta în hotărârea, adoptată pe 28 ianuarie, firma va avea un capital social de aproximativ 7 milioane de euro, care va fi folosit pentru achiziția de utilaje și echipamente.

Însă în primă fază, acestea vor fi închiriate, inclusiv de la Brantner, al cărei contract provizoriu cu Primăria urmează să expire la mijlocul acestei luni.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Perioada de verificare reCAPTCHA a expirat. Vă rugăm să reîncărcați pagina.


Alte articole

Deși se folosește, în general, pentru tratarea cancerului, radioterapia poate fi utilizată și pentru un spectru heterogen de boli non-maligne.
Pompierii au fost solicitați, în această dimineață, să intervină de urgență pentru stingerea unui incendiu care a cuprins o mașină.
Misiunea Economică și Comercială a Israelului la București și Ambasada Statului Israel în România, în colaborare cu partenerul strategic Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, organizează un seminar online axat pe tehnologii agricole destinate celor care cultivă legume, fructe și flori în seră, sub genericul „Tehnologii israeliene pentru sere și solarii”.
MoneyGram, companie de tehnologie financiară ce oferă soluții de plăți și servicii financiare globale lansează aplicația Money Transfers în România.