Skip to main content

Nebunie în trafic! Începe şantierul pe unul dintre cele mai tranzitate drumuri spre Timişoara

Mâine va fi predat amplasamentul pentru tronsonul 1 al proiectului de extindere la patru benzi a drumului care leagă Timişoara de autostradă, prin Dumbrăviţa.

Este vorba despre un sector de aproximativ 3 kilometri, care va fi lărgit la patru benzi.

Acest tronson este unul dintre cele mai aglomerate din judeţ, pe de-o parte din cauza celor care urcă sau coboară de pe autostradă, iar pe de altă parte pentru că cei mai mulţi dintre dumbrăviţeni fac naveta la Timişoara.

Tocmai de aceea, atât locuitorii cât şi constructorul care se ocupă de lucrare se tem că şantierul va îngreuna traficul şi mai mult.

“Ne confruntăm că această provocare a traficului. Se observă deja, iar în momentul în care se va circula pe patru benzi (pe tronsonul din Giarmata – n.r.) valorile de trafic vor creşte foarte mult, circulaţia se va îngreuna, suprapunându-se şi cu începerea şcolii. Fac un apel către Consiliul Judeţean, Primăria Dumbrăviţa şi Primăria Timişoara să găsim o cale în care prezenţa noastră să nu afecteze prea mult viaţa cotidiană a cetăţenilor privind traficul şi circulaţia mijloacelor de transport în comun. Trebuie să abordăm proiectul la masă cu partenerii implicaţi privind relocarea stâlpilor, fluenţa traficului, dirijarea circulaţiei pe străzile laterale. Din punctul meu de vedere ar trebui să intervină atât Serviciul Poliţiei Rutiere, cât şi Consiliul Judeţean Timiş, Primăria Dumbrăviţa şi Primăria Timişoara”, spune Cătălin Flămânzeanu, director general – Strabag SA.

Preşedintele Consiliului Judeţean Timiş spune însă, că doar Primăria Dumbrăviţa şi Primăria Timişoara pot găsi soluţii.

Şi asta pentru că drumurile pe care ar putea fi deviat traficul sunt în administrarea comunei, iar înlocuirea mijloacelor de transport în comun ar trebui făcută de STPT, societatea Primăriei Timişoara.

“Este responsabilitatea Primăriei Dumbrăviţa şi a Municipiului Timişoara, care au ca atribuţii legale gestionarea transportului în comun, să găsească soluţii alternative pentru a asigura continuitatea liniei de troleibuz. Sunt troleibuze hibrid care ar putea funcţiona pe tronsonul pe care se dă linia jos, sunt străzi laterale care pot fi folosite atunci când încep lucrările. Dar, ţine de Poliţia Rutieră, de Primăria Dumbrăviţa şi Primăria Timișoara să găsească soluţii astfel încât nici transportul în comun să nu fie întrerupt, nici traficul să nu fie blocat pe perioada desfăşurării lucrărilor”, spune Alin Nica, preşedintele CJT.

Termenul de execuţie a lucrărilor de lărgire la patru benzi a drumului care tranzitează Dumbrăviţa este de 6 luni, iar valoarea contractului este de 23.847.345,66 lei fără TVA.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

A fost nevoie de 52 de termene întinse pe patru ani și de zeci de declarații și audieri, pentru ca magistrații de la Tribunalul Timiș să ia o decizie în dosarul instrumentat de DNA privind restituirea ilegală a unor imobile din Timișoara.
S-a dat alarma după un apel disperat la 112, în care o tânără anunța că tatăl ei este în pericol, după ce un bărbat i-a dat foc ușii de intrare în locuință.
Șapte oferte au fost depuse pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea drumului DN 59G, amenajarea platformei PTF și a drumului de legătură care va asigura conexiunea de la Dudeștii Vechi la frontiera de stat Beba Veche – Kübekháza.
Polițiștii hunedoreni cer sprijin cetățenilor pentru găsirea unui bărbat în vârstă de 60 de ani, din municipiul Brad, dispărut fără urmă.