Iniţiativă marca PSD Timişoara: Identity Challenge #cineestitufritz
Refuzul primarului Timişoarei de a-şi face publice diplomele de studiu şi documentele care să ateste domiciliul în oraş, social democraţii lansează o campanie virtuală..
Este vorba despre inţiativa identity Challenge #cineestitufritz, care are motto-ul: Cine eşti dumneata cu adevărat, domnule Fritz? De cine şi de ce te temi?
CITEŞTE ŞI: 62 de cazuri noi de coronavirus şi trei morţi, de ieri până azi! Numărul pacienților la ATI a ajuns la 54
“PSD Timișoara crede că sub aspectul imaculat al primarului, vândut nouă ca un produs exclusiv de marketing și de PR plătit scump, se ascunde ceva ce acesta nu dorește să fie dezvăluit.
Opoziția USR Timişoara față de publicarea de către aleşii locali a diplomelor de studii şi a localității de domiciliu, este o reacție total lipsită de transparență, acel ”concept” pe care și-au condus aproape toată campania de alegeri pentru Primăria Municipiului Timișoara și pe care îl resping acum prin invocarea unor argumente puerile.
Am înțeles că #farapenaliinfunctiipublice a fost un praf în ochi, asta a devenit deja foarte clar, dar vrem să ne convingem că și #transparența este tot o temă folosită doar ca o momeală pentru obținerea unor voturi în plus”, se arată într-un comunicat transmis de PSD Timişoara.
Lasă un răspuns