Skip to main content

Firma care va lărgi la 4 benzi, drumul spre autostradă, desemnată în această lună! Cum vrea Marian Vasile să rezolve problema stâlpilor care susţin firele de troleibuz?

Retim – Fereşte-te de eticheta roşie!

Replică la replică, pe tema impasului în care au ajuns lucrările de modernizare a DJ 691, care tranzitează localităţile Dumbrăviţa şi Giarmata.

După ce preşedintele CJT a anunţat că va face un compromis şi va lărgi şoseaua la 3 benzi, nu la 4, pentru că Primăria Timişoara refuză să predea stâlpii de pe marginea drumului, viceprimarul Ruben Laţcău l-a contrazis.

CITEŞTE ŞI: Urmărire ca în filme, pe străzile din Timișoara, după ce un șofer nu a oprit la semnalele polițiștilor! În încercarea de a scăpa, a lovit mai multe mașini

A spus că municipalitatea este dispusă să predea stâlpii, dar nu are cui, dat fiind că CJT nu are încă un constructor care să se ocupe de lucrări.

VEZI AICI REPLICA LUI RUBEN LAŢCĂU

Acum, administratorul public al judeţului, Marian Constantin Vasile îi dă replica lui Laţcău şi spune că desemnarea firmei care va moderniza drumul a ajuns pe ultima sută de metri, motiv pentru care Primăria ar trebui să pregătească predarea.

“Noi ne-am făcut treaba. Imediat intrăm în procedura de evaluare financiară cu cei patru constructori şi o să avem şi constructor. Însă, noi i-am invitat acum trei săptămâni, pe cei de la Primărie, le-am mulţumit frumos că vor să predea reţeaua de troleibuz şi i-am invitat la o şedinţă tehnică pe toate specialităţile, ca să vedem cum facem concret acest lucru, pentru că va dura procedura Primăriei. Cel mai probanil, până la finalul lunii februarie vom avea constructor pentru lotul 1”, explică Marian Constantin Vasile.

Administratorul public al judeţului mai spune că a stabilit deja, împreună cu specialiştii din cadrul CJT, ca predarea stâlpilor să se facă direct către constructor.

În plus, speră ca măcar pe ultima sută de metri, conducerea Primăriei Timişoara să demonstreze că nu pune piedici proiectului.

“Noi, în cadrul CJT, împreună cu preşedintele Alin Nica, am stabilit că cea mai bună formă şi legală este într-adevăr cea propusă de Primărie: să predea mijlocul fix, reţeaua de troleibuz, direct constructorului(…) Luni am stabilit cu partenerii, cele două Primării şi ADR Vest, o şedinţă în care să stabilim finalmente, împreună cu proiectantul, soluţie tehnică fezabilă pe acre să mergem. Avem 4 variante şi o propunere din partea noastră şi sperăm că luni, împreună cu ADR Vest, cu care am avut deja mai multe discuţii, vom avea soluţia tehnică finală, iar proiectantul va putea să meargă mai departe cu partea de proiectare”, a mai spus Marian Constantin Vasile.

CITEŞTE ŞI: Hai la teatru! Actorii de la TNT îţi propun o viziune nouă asupra Mariei Magdalena

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Perioada de verificare reCAPTCHA a expirat. Vă rugăm să reîncărcați pagina.


Alte articole

MoneyGram, companie de tehnologie financiară ce oferă soluții de plăți și servicii financiare globale lansează aplicația Money Transfers în România.
Primăria Timișoara vrea să reconfigureze zona de vis-a-vis de Gara de Nord din Timișoara, pentru a îmbunătăți percepția celor care vin în oraș, cu trenul.
Terenuri de tenis, de fotbal, săli de gimnastică și scrimă, patinoar, piste de alergare, patinoar, o scenă uriașă pentru concrete,  un skate-park și multe alte facilități, întinse pe o suprafață de 16 hectare de teren.
Conducerea Societății de Transport Public Timișoara a făcut o analiză a costurilor și a beneficiilor serviciului TroTM, iar când a tras linie, a decis că cel mai bine este să îl închidă.