Skip to main content

Comuna Sînandrei vrea transport în comun operat de fostul RATT! Când va fi posibil acest lucru?

A fi om!

Una dintre cele mai mari probleme ale localnicilor din Sînandrei, comună aflată la doi paşi de Timişoara, este pe cale de rezolvare.

Oamenii cer mijloace de transport în comun cu care să meargă la Timişoara la lucru, în vizită sau la şcoală.

CITEŞTE ŞI: Paradă a tramvaielor de epocă, la Timișoara, de Ziua Națională a României!

În prezent, pe această rută operează Autotimul, firmă care a câştigat licitaţia organizată de către CJT, dar care nu îşi respectă clauzele contractuale.

“Pe această rută, licenţa de transport este valabilă până pe data de 30 iunie. Am luat legătura cu cei de la Consiliul Județean Timiș și le-am adus la cunoștință că cei de la AUTOTIM, care fac această rută, au câștigat licitația cu un anumit număr de curse, dar ei nu respectă acel număr de curse. În aceste condiţii, am le-am solicitat celor care se ocupă de licențe să nu cumva să prelungească licența pentru această firmă pe acest traseu, deoarece ne dorim să intrăm în zona metropolitană a Timișoarei, iar pentru aceasta, încercăm să aducem Societatea de Transport Public Timișoara (STPT – fostul RATT) sau o altă firmă cu care să putem avea o colaborare civilizată, astfel încât toată lumea să fie mulțumită de transportul în comun, mai ales copiii care merg la școală”, a declarat pentru sursadevest.ro, primarul comunei Sînandrei, Claudiu Coman.

Primul pas în acest sens a fost deja făcut. Edilul a iniţiat un proiect de hotărâre privind aderarea comunei la Societatea Metropolitană de Transport Timişoara.

claudiu coman

CITEŞTE ŞI: Excelența, premiată la Timișoara! Elevii de 10, olimpicii, artiștii și cercetătorii timișoreni, recompensați de municipalitate

Astfel, Sînadreiul se alătură comunelor Moşniţa Nouă, Ghiroda, Becicherecu Mic şi Dumbrăviţa, în care oamenii se deplasează la şi dinspre Timişoara, cu autobuzele STPT (fosta RATT).

“Cei de la STPT ne-au făcut o simulare în acest sens. Pentru 5 curse Carani – Sînandrei – Timișoara tur – retur și două 2 curse Covaci – Timișoara tur – retur, preţul lunar este de 50.000 de lei. Adică 600.000 de lei pe an, o sumă pe care primăria nu îşi permite să o achite în totalitate, motiv pentru care este necesară realizarea de abonamente, urmând ca primăria să subvenţioneze doar diferenţa”, a mai spus edilul comunei, Claudiu Coman.

Indiferent însă de numărul de abonamente şi/sau bilete cumpărate, un lucru este cert: elevii de pe raza comunei vor avea transportul gratuit.

În acest sens, primarul din Sînandrei urmează să iniţieze un proiect de hotărâre care va fi supus votului consilierilor locali.

 

 

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

primaria tm
Mâine, în prima parte a zilei, la Timișoara, sunt programate lucrări de mentenanță la rețeaua electrică, ceea ce va face ca alimentarea cu curent să fie întreruptă.
Pe 24 ianuarie se sărbătoreşte Ziua Unirii Principatelor şi este zi liberă legală, angajaţii vor avea trei zile libere consecutive, dacă luăm în calcul şi sâmbăta şi duminica.
În perioada 8-9 martie 2025, comuna Ghiroda devine din nou destinația preferată a iubitorilor de miere și apicultură, găzduind cea de-a XIV-a ediție a Târgului Apicol de Primăvară Internațional.
Volumul „Păturica roz. Întemniţat în China comunistă”, semnat de Marius Balo, o poveste autobiografică ce pornește de la experiențele traumatizante ale unui profesor român în detenția din China, timp de opt ani, va fi lansat sâmbătă, la Timișoara.
Undă verde pentru o investiție de peste 20 de milioane de lei a Consiliului Județean Timiș. Este vorba despre reabilitarea Bibliotecii Județene, unde vor fi efectuate atât intervenții la nivelul structurii și a componentelor arhitecturale, cât și la șarpantă și la fațadă.
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș anunță începerea înscrierilor la cursul GRATUIT de marketing online.