Skip to main content

Când vom circula fără întrerupere pe autostrada Lugoj-Deva? A fost semnat contractul pentru tronsonul lipsă

Astăzi a fost semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de autostradă Margina-Holdea, care are o lungime de 9 kilometri.

Lucrarea este una cu un istoric controversat, fiind scoasă la licitaţie de mai multe ori, în ultimii ani, dar niciodată firmele câştigătoare nu au dus proiectul la bun sfârşit.

CITEŞTE ŞI: Atenție, șoferi! O intersecţie aglomerată din oraş se închide! Şi mijloacele de transport vor circula deviat

Problemele au apărut din cauza tunelurilor pentru urşi care trebuie construite pe acest sector de autostradă.

Acum, contractul a fost câltigat de o firmă autohtonă, care se bucură de o imagine bună în România, S.C. SPEDITION UMB S.R.L, în asociere cu o societate din Bosnia, Euro Asfalt, care are experiență în domeniul realizării de tuneluri.

„Este o companie extrem de serioasă care a respectat termenele la toate contractele. A avut lucrări şi la noi în zonă, le-a finalizat în termenii contractului, de obicei înainte de termen. E un lucru bun că o companie românească se ridică la un asemenea nivel, iar ştacheta pe care o ridică îi obligă pe ceilalţi constructori să îşi îndrepte activitatea”, a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, prezent la Timi;oara, pentru semnarea contractului.

Valoarea contractului este de 1.826.845.634,11 lei fara TVA. (cca. 373 mil. Euro), iar preţul pe kilometru este aproximativ 64 milioane de lei fără TVA (cca 13 mil. Euro fără TVA)

Banii provin din PNRR, iar durata contractului este de 165 de luni.

11 luni sunt pentru proiectare, iar 34 de luni pentru execuţia propriu-zisă a lucrărilor, ceea ce înseamnă că investiţia va fi gata în august 2026.

Obiectivul Contractului de proiectare si executie lucrari il reprezinta proiectarea, executia si finalizarea lucrarilor pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km astfel:

a) Sectiunea D: km 43+060 – km 47+090, avand o lungime de cca. 4 km – expertizarea, completarea proiectarii si realizarea lucrarilor ramase de executat;

b) Sectiunea E: km 47+090 – km 56+220, avand o lungime de cca. 9 km, care include:

b1) Subsectiunea E1: km 47+090 – km 52+780, avand o lungime de cca. 5 km – completarea proiectarii si realizarea lucrarilor

b2) Subsectiunea E2: km 52+780 – km 56+220, avand o lungime de cca. 4 km – proiectare si executie lucrari, cu aplicarea prevederilor Acordului de mediu RO – ANPM nr. 7/09.09.2010 – revizuit in data de 24.12.2013 si revizuit din nou in data de 09.12.2016 si Anexa nr. 2/09.12.2016 la Acordul de mediu”, transmite DRDP Timişoara.

CITEŞTE ŞI: Intervenții chirurgicale laparoscopice 3D-HD la Spitalul CFR din Timișoara!

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E în contextul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.

Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Hai la picnic! Relaxare și voie bună pentru timișorenii din zona Soarelui și nu numai

Dacă vrei să mergi la picnic, dar fără să te îndepărtezi prea mult de casă, îți poți lua o pătură și oamenii dragi alături și să vă bucurați de atmosferă, într-unul dintre parcurile orașului.

Ultimul meci acasă pentru Banat Girls Comloșu Mare, în acest campionat!

  Banat Girls Comloșu Mare încheie serie meciurilor de acasă din play-out-ul Superligii de fotbal feminin cu cel mai puternic adversar din această fază a sezonului, Gloria 2018 Bistrița Năsăud.

VIDEO La un pas de tragedie! O mașină a fost făcută praf după ce a lovit puternic un tir

Impact violent între două mașini și un tir! Unul dintre autoturisme a fost proiectat într-un zid de susținere de pe marginea drumului.

Ești în căutarea unui utilaj agricol sau industrial, sau poate a unui iaht? Maxutil este locul care satisface și cele mai exigente gusturi!

Maxagro, un titan al companiilor cu profil agricol din Uniunea Europeană, cu o experiență de 31 de ani, își propune să devină cel mai important partener pentru mediul de business din România, odată cu inaugurarea Maxutil.