Ai treabă la Primărie în perioada următoare? Grăbește-te! Se modifică programul de lucru cu publicul
Timișorenii care au treabă la Primărie în perioada următoare trebuie să se grăbească, pentru că se modifică programul de lucru cu publicul.
Mai exact, în perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara suspendă anumite servicii cu publicul pentru a putea desfășura, în cadrul departamentelor de specialitate, activităţi specifice de final de an, precum arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice sau inventarieri.
Ca urmare, Direcția de Evidență a Populației va avea un program cu publicul modificat, după cum urmează:
În ceea ce privește Direcția Fiscală Timișoara, aceasta își va desfășura programul de lucru cu publicul în perioada de 26 decembrie – 13 ianuarie potrivit unui orar special:
Și Centrul de Informare Turistică va funcționa după un program special în perioada sărbătorilor. Mai exact, în perioada 19 decembrie – 03 ianuarie programul este de luni până vineri, între orele 09.00 – 17.00.
În zilele de sâmbătă, duminică, respectiv în 25-26 decembrie și în 01-02 ianuarie, Centrul de Informare Turistică este închis.
Serviciul Informare și Consiliere Cetățeni (camera 12) va avea ultima zi de program cu publicul luni, 19 decembrie, iar prima zi lucrătoare va fi luni, 16 ianuarie 2023.
Direcția Patrimoniu își suspendă programul cu publicul în perioada 19 decembrie – 6 ianuarie, timp în care se va face arhivarea documentelor și inventarierea bunurilor unității administrativ-teritoriale.
Pentru prelungirea concesionării locurilor de veci şi încasarea taxelor de concesionare a locurilor de veci, în vederea înhumării din cimitirele aparţinând Primăriei Timişoara, casieria din Bulevardul 3 August 1919 nr. 17 va funcționa astfel:
– În perioada 19.12.2022 – 29.12.2022 orele 08.30-12.00
– În perioada 30.12.2022 – 02.01.2023 închis
– În perioada 03.01.2023 – 06.01.2023 orele 08.30-12.00
– În zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale casieria este închisă.
Totodată, în această perioadă, cu excepţia zilelor nelucrătoare, pentru programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţia de coşerit se va face solicitare telefonică, la numărul 0256-433211, în intervalul orar 08.30-16.00.
Programul Casieriei din str. Oituz nr. 1 se suspendă în perioada 19.12.2022 – 06.01.2023, iar plata chiriei pentru locuințele din fondul locativ de stat, locuințe A.N.L., garaje și anexe gospodărești, precum și chiria pentru terenurile închiriate conform Legii nr.112/1995 și Legii nr.79/1997 se va putea achita în următorul cont:
RO17TREZ621502205X020362
DESCHIS LA TREZORERIA TIMIȘOARA
BENEFICIAR MUNICIPIUL TIMIȘOARA
COD FISCAL 32937000
Pentru informații, sugestii și reclamații poate fi apelat Serviciul Call Center, la numărul de telefon 0256-969, care va funcționa în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 08.00-16.00, respectiv vineri, între orele 08.00-14.00.
Solicitările, cererile și petițiile pot fi depuse online pe adresa: primariatm@primariatm.ro.
Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare, începând cu data de 09 ianuarie 2022.
Lasă un răspuns