Vrei să vinzi candele și coronițe de Ziua Morților? Vezi aici ce trebuie să faci!
Cei care doresc să vândă coronițe, candele și alte produse specifice zilei de 1 noiembrie trebuie să depună o solicitare la Primărie.
Cererile se înregistrează la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, bd. C.D.Loga nr 1, camera 12, ghişeele 8 şi 9 în perioada 28-29 octombrie.
Important de menționat pentru cei care vor să vândă flori, coroniţe, aranjamente florale, candele este că se acordă o singură locaţie pentru fiecare solicitant.
Actele necesare sunt:
- – cerere tip obținută de la ghișeul 8 sau 9, camera 12. Cererile se vor înregistra în perioada 28.10.2021(toată ziua) și în data de 29.10.2021 până la ora 11.
- – copie buletin de identitate, carte de identitate sau copie act firma ( copie Certificat Unic de Înregistrare );
- – certificatul verde – pentru persoana fizică sau pentru reprezentantul societății care ocupă domeniul public – și care atestă dovada vaccinării împotriva virusului SARS-Cov-2, precum și confirmarea ulterioară infectării cu virusul SARS-CoV-2 ( în perioada cuprinsă între a 15-a și a 180-a zi de la infectare) conform prevederilor art. 11 pct. 2 din HG 1.130/22.10.2021 pentru modificarea anexelor nr. 2 şi 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
Costurile pentru ocuparea domeniului public sunt: taxa de autorizare de 69 lei, a imprimatului de 6 lei și cea de ocupare a domeniului public de 0,1 lei/mp/zi, care trebuie achitate în momentul înregistrării cererilor, fără posibilitatea de restituire a acestor taxe.
Locațiile propuse sunt zona cimitirelor din municipiu, în perioada 30.10.2021 – 01.11.2021:
- – Cimitir Calea Șagului-în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți cu respectarea distanțării de 2 mp;
- – Cimitir Calea Buziașului – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți cu respectarea distanțării de 2 mp;
- – Cimitir Rusu Șirianu – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți cu respectare distanțare 2 mp;
- – Cimitir Stuparilor – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți cu respectare distantare 2 mp;
- – Cimitir Calea Lipovei – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți cu respectare distanțare 2 mp;
- – Cimitir str. Ovidiu Balea – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți cu respectare distanțare 2 mp;
- – Cimitir Fabric/ str. Mătăsarilor – în față pe trotuar maxim 8 solicitanți cu respectare distantare 2 mp;
- – Cimitir Ghiroda/str. Cometei – în față pe trotuar maxim 5 solicitanți cu respectare distanțare 2 mp.
”Solicitantii au obligația de a deține la locul de vânzare avizul pentru desfășurarea activității de comerț stradal, eliberat de Compartimentul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în aviz și certificatul verde pentru persoana fizica sau pentru reprezentantul societății care ocupă domeniul public. Încălcarea prevederilor legisației în vigoare atrage sancționarea contravențională a persoanei sau reprezentantului firmei, de către agenții constatatori și retragerea avizului.Salubrizarea permanenta a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea avizului. Cedarea dreptului de folosință a amplasamentului duce la retragerea avizului și sancționarea contravențională a faptei. Activitatea comercială desfășurată nu trebuie să perturbe circulația pietonală”, transmit reprezentanții Primăriei Timișoara.
Lasă un răspuns