Skip to main content

Vrei să vinzi candele și coronițe de Ziua Morților? Uite ce trebuie să faci!

Primăria Timișoara anunță că cei care doresc să desfășoare activități de comerț stradal cu produse specifice zilei de 1 noiembrie trebuie să depună o solicitare scrisă.

Cererile se înregistrează la sediul Primăriei Timişoara, bd. C.D.Loga nr 1, camera 12, ghişeele 8 şi 9, în perioada 21-25 octombrie. Cererea tip se poate completa la depunere la ghişeele menţionate şi va fi însoţită de o copie a cărţii de identitate, buletinului sau a actului de firmă (Certificatul Unic de Înregistrare).

Costurile pentru ocuparea domeniului public sunt: taxa de autorizare de 69 lei, a imprimatului de 6 lei și cea de ocupare a domeniului public de 2 lei/mp/zi, care trebuie achitate în momentul înregistrării cererilor, fără posibilitatea de restituire a acestor taxe, achitarea efectuându-se pe perioada precizată  și menționată mai jos, chiar dacă solicitatrea se face pe un număr mai mic de zile din intervalul aprobat.

Locațiile propuse  pentru a se desfășura aceste activități sunt perimetrele cimitirelor din municipiul Timișoara, în perioada 29 octombrie – 01 noiembrie.

– Cimitir Calea Șagului-în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;

– Cimitir Calea Buziașului – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;

– Cimitir Rusu Șirianu  – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți;

– Cimitir Stuparilor – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți;

– Cimitir Calea Lipovei – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;

– Cimitir str. Ovidiu Balea – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;

– Cimitir Fabric/ str. Mătăsarilor – în față pe trotuar maxim 8 solicitanți;  

– Cimitir Ghiroda/str. Cometei – în față pe trotuar maxim 5 solicitanți.

De menționat faptul că se acordă o singură locație pentru fiecare solicitant care poate fi persoană fizică sau juridică pe o suprafață de 2 mp cu flori, coronițe, aranjamente florale, candele cu respectarea normelor de protecție sanitară.

Solicitantii au obligația de a deține la locul de vânzare  Avizul pentru desfășurarea activității de comerț stradal, eliberat de Compartimentul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în avizul solicitat.

Încălcarea prevederilor legisației în vigoare atrage sancționarea contravențională a persoanei sau reprezentantului firmei, de către agenții constatatori și retragerea avizului.

Salubrizarea permanenta a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea avizului. Cedarea dreptului de folosință a amplasamentului duce la retragerea avizului și sancționarea contravențională a faptei. Activitatea comercială desfășurată  nu trebuie să perturbe circulația pietonală.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Viitorii studenți ai Universității de Vest din Timișoara au început deja procesul de admitere, prin intermediul platformei online special creată pentru a face înscrierea cât mai facilă, admitereonline.uvt.ro, unde peste o mie de candidați și-au creat deja cont.
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș face cunoscută firmelor timișene oportunitatea de a lua parte la o misiune economică la Montréalși New York, care va avea loc în perioada 04 – 15 noiembrie, anul acesta.
Este anchetă de amploare, la această oră, după ce un bărbat a sunat la 112 şi a anunţat că dinspre remorca unei maşini parcate în apropierea locuinţei lui vine un miros ciudat.