Skip to main content

Timișoara, pe harta destinațiilor de city-break, în Serbia și Ungaria! Orașul de pe Bega, promovat intens, luna aceasta, în țările vecine!

Retim – Fereşte-te de eticheta roşie!

Visit Timișoara promovează orașul în vecini, iar pentru asta a demarat o campanie în Serbia și va participa și la Târgul de Turism de la Budapesta!

Prin aceste acțiuni se dorește ca Timișoara să ajungă pe harta destinațiilor de city-break.

În Serbia a fost demarată campania de promovare în Serbia, sub mesajul ”Dođi u Temišvar i pusti slobodu da te inspiriše!” (Vino la Timișoara și lasă libertatea să te inspire!). Aceasta încurajează turiștii sârbi să descopere farmecul și identitatea Timișoarei de oraș al libertății, printr-o ofertă bogată de evenimente culturale și opțiuni de petrecere a timpului liber. Obiectivul este ca sârbii să aleagă Timișoara pentru o excursie de câteva zile în weekendul următor, în care Serbia își sărbătorește ziua națională.

Campania pentru Serbia este o continuare a eforturilor de promovare pe care le-am inițiat anul trecut. Rezultatele au fost vizibile în creșterea numărului de turiști sârbi care au ales Timișoara ca destinație spre finalul anului trecut. Serbia reprezintă o piață cu un potențial turistic important pentru noi, și datorită distanței reduse, dar și a interesului crescut pentru cultura și evenimentele din oraș”, a declarat Laura Boldovici, director Visit Timișoara.

Campania se desfășoară preponderent online, prin promovarea unei pagini web dedicate, disponibilă în limba sârbă, unde vizitatorii pot descoperi recomandări personalizate pentru un sejur de 2-3 zile în Timișoara.

Ne concentrăm pe o abordare pragmatică: dacă cineva din Serbia se gândește să vină la Timișoara, vrem să-i oferim răspunsuri clare la întrebarea: Ce pot face acolo un weekend? Din datele pe care le avem, Serbia a fost principala sursă de turiști pentru Timișoara anul trecut. Obiectivul nostru este să creștem acest număr, dar și să le arătăm că orașul merită explorat mai multe zile”, a detaliat Laura Boldovici, managerul organizației.

Totodată, echipa Visit Timișoara se pregătește pentru participarea la Târgul de Turism de la Budapesta, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din regiune, care va avea loc în perioada 20-23 februarie, consolidând astfel vizibilitatea orașului pe piața europeană de turism. Aceasta vine după participarea recentă la Târgul de Turism de la Viena, din luna ianuarie.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Perioada de verificare reCAPTCHA a expirat. Vă rugăm să reîncărcați pagina.


Alte articole

Misiunea Economică și Comercială a Israelului la București și Ambasada Statului Israel în România, în colaborare cu partenerul strategic Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, organizează un seminar online axat pe tehnologii agricole destinate celor care cultivă legume, fructe și flori în seră, sub genericul „Tehnologii israeliene pentru sere și solarii”.
MoneyGram, companie de tehnologie financiară ce oferă soluții de plăți și servicii financiare globale lansează aplicația Money Transfers în România.
Primăria Timișoara vrea să reconfigureze zona de vis-a-vis de Gara de Nord din Timișoara, pentru a îmbunătăți percepția celor care vin în oraș, cu trenul.
Terenuri de tenis, de fotbal, săli de gimnastică și scrimă, patinoar, piste de alergare, patinoar, o scenă uriașă pentru concrete,  un skate-park și multe alte facilități, întinse pe o suprafață de 16 hectare de teren.
Conducerea Societății de Transport Public Timișoara a făcut o analiză a costurilor și a beneficiilor serviciului TroTM, iar când a tras linie, a decis că cel mai bine este să îl închidă.