Skip to main content

Se reduce birocrația pentru eliberarea autorizațiilor de comerț, la Timișoara! Noul regulament, pus în dezbatere publică

Paște Fericit!

Regulamentul pentru condițiile de desfășurare a activităților comerciale și de prestări servicii, a fost modificat! Acesta simplifică practic procesul anual de reautorizare.

Facem un pas înainte pentru reducerea birocrației și redundanței care caracteriza relația între mediul economic și Primăria Timișoara, cu reguli de bun simț pentru firmele din Timișoara. Cu acest deziderat în minte, am redactat noul regulament. Vrem să nu mai fie nevoie ca o firmă să depună în fiecare an aceleași documente, procesul de reautorizare fiind astfel mult ușurat. De anul viitor, dosarele șină vor fi o amintire”, transmite primarul Dominic Fritz.

În condițiile în care documentele sunt identice cu cele de anul anterior, va fi nevoie doar de declarația pe propria răspundere, actul de identitate al reprezentantului și orice avize noi cerute prin lege de la autorizarea anterioară. Dacă au survenit modificări la documentele prezentate în anul anterior, documentele noi vor trebui prezentate.

De asemenea, acordul pentru desfășurarea exercițiilor comerciale se va emite cu o valabilitate până în data de 31.03 a anului următor, timp în care va putea fi obținută viza anuală. Neachizițonarea vizei anuale poate duce la suspendarea activităților comerciale.

Actualizarea regulamentului include, de asemenea, actualizarea actelor normative naționale, care reglementează eliberarea autorizațiilor, clarificarea unor formulări din regulament pentru a crea predictibilitate și a elimina ambiguități, introducerea reglementărilor pentru servicii funerare și a servicii de tip DDD (dezinsecție, dezinfecție și deratizare) și actualizarea contravențiilor cu noile prevederi.

Se creează prevederi noi pentru a putea fi autorizat, conform legii, comerțul realizat de către asociații, fundații, organizații non-guvernamentale, precum și prevederi pentru anularea acordului de către operatorii economici.

Noul regulament poate fi consultat aici: https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=826A02882F2A6ACCC22589160051A9E4

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Perioada de verificare reCAPTCHA a expirat. Vă rugăm să reîncărcați pagina.


Alte articole

După ce un filmuleț în care apare vicepreședintele CJT, Alin Popoviciu, căruia Viorica de la Clejani îi cântă refrenul unei piese deocheate a devenit viral pe internet, acesta vine cu explicații publice.
Președintele PNL Timiș, Marilen Pirtea, reacționează la scandalul legat de relocarea elevilor de la Liceul Tehnic de Vest, care urmează să fie mutați în alte unități de învățământ pentru a face loc elevilor de la Colegiul „Ana Aslan”.
Aproape cinci tone de haine uzate au fost date spre reciclare, în primele două luni și jumătate de la implementarea serviciului gratuit de colectare a articolelor vestimentare, implementat de Primăria Timișoara, în parteneriat cu CVS Recycling SRL.
Mobilizare de forțe, seara trecută, în Reșița, pentru stingerea unui incendiu foarte violent, ce a cuprins un utilaj tehnologic de prelucrare a deșeurilor metalice.