Se închide Primăria Timişoara! Angajaţii intră în minivacanţa de 1 Decembrie!
Angajaţii din sistemul public au parte de o nouă minivacanţă de 5 zile, prilejuită de Sfântul Andrei şi de Ziua Naţională a României.
Zilele de 30 noiembrie şi 1 Decembrie sunt sărbători legale, astfel că salariaţii din instituţiile publice vor fi liberi.
Şi, pentru că este vorba despre zilele de miercuri şi joi, Guvernul a decis ca şi ziua de vineri să fie liberă, pentru urmează weekendul.
Astfel, cei care au probleme de rezolvat la Primăria Timişoara după ziua de marţi, trebuie să aştepte până săptămâna viitoare.
“Programul de lucru cu publicul și orarul de funcționare se reiau de luni, 5 decembrie, după cum sunt afișate pe site-ul oficial, www.primariatm.ro. În acest interval, cetățenii au la dispoziție posibilitatea de a depune formulare și documente online, precum și aplicația de sesizări online”, transmite Primăria Timişoara.
CITEŞTE ŞI: CCIA Timiș, pe scena Topului Național al Firmelor!
Lasă un răspuns