Skip to main content

Românii, tot mai dornici să viziteze locuri exotice! Jamaica, în topul listei cu cele mai căutate destinații în 2024

Aflați la București, pentru a participa la cea de-a doua ediție a evenimentului Eturia Partners Event, reprezentanții unor importante lanțuri hoteliere din destinații exotice, autorități de turism  internaționale și peste 80 de agenții de turism din România au ajuns la concluzia că piata de turism autohtonă are din ce în ce mai mult potențial în contextul dublării cererilor de vacanțe exotice în ultimii doi ani.

Eturia Partners Event aduce împreună hotelieri, autorități de turism și peste 80 de agenții de turism din România.

De asemenea, prin acest eveniment, Eturia își dorește să crească vizibilitatea destinațiilor și unităților hoteliere care pot oferi experiențe deosebite românilor și care pot ajunge la aceștia printr-un ecosistem pe care agenția dorește să îl dezvolte tot mai mult, prin parteneriatele pe care le-a încheiat în cei 17 ani de existență. 

„Acest eveniment vine natural, este o sămânță plantată acum 17 ani, atunci când am început să construim parteneriate valoroase pe tot Globul, din dorința de a le oferi turiștilor din România cele mai bune servicii turistice, experiențe autentice și siguranța unor colaboratori locali care să fie în permanență la dispoziția acestora. Astfel, am ajuns la peste 150 de destinații în portofoliu, 1000 de hoteluri direct contractate în toată lumea, peste 300 de parteneri locali și zeci de proiecte lucrate cu autorități de turism de pe mai multe continente,” declară Sorin Stoica, CEO Eturia.

Dacă până nu demult, Maldive, Zanzibar sau Republica Dominicană erau la mare căutare în rândul românilor, doritori de concedii exotice, acum o nouă destinație câștigă tot mai mult teren.

Este vorba despre Jamaica, unde plajele cu nisip alb se îmbină perfect cu munții, râurile și cascadele, unde plantațiile de cafea, dar și muzica reggae, atrag milioane de turiști din toate colțurile lumii.

Suntem cu adevărat bucuroși să vedem că eforturile noastre de a face Jamaica mai vizibilă și mai accesibilă în România dau roade și suntem foarte încântați să oferim ospitalitatea noastră jamaicană acestei minunate piețe emergente. Jamaica este cunoscută de mulți din întreaga lume ca țara Reggae-ului și a Ritmului, dar suntem bucuroși să observam ca aceasta destinatie este apreciate din mult mai multe puncte de vedere de catre români. Jamaica este destinația de vizitat atunci când doriți să vă resetați, să vă reîncărcați și să vă relaxați. Acesta este și locul de vizitat atunci când sunteți în căutare de aventură și romantism, este locul pentru distracție non-stop care poate fi experimentată în oricare dintre cele 6 zone de pe insulă: Montego Bay, Negril, Kingston, Ocho Rios, Port Antonio, Coasta de Sud”, declară Chevannes Barragan De Luyz, Business Development Manager Jamaica Tourist Board

„Recunoaștem importanța pieței din România și observăm faptul că aceasta este în plină dezvoltare, prin urmare suntem încrezători că turiștii români vor ajunge în scurt timp să descopere frumusețile Qatarului. În sprijinul acestui demers vin atât campaniile de promovare pe care Biroul de turism Qatar le face în România, dar și relațiile comerciale solide datorate zborurilor directe ale Qatar Airways între cele două state. Prin aceste zboruri directe către Doha, ne propunem nu numai să facilităm traficul de business, ci să  prezentăm și atracțiile țării în vederea promovării turismului. Strategia statului Qatar, în materie de dezvoltare a turismului, este ca până în 2030, țara să atingă o țintă de sosiri de turiști de 6 milioane de persoane,” Zeynep Damla Bayik, Regional Manager QATAR Tourism Board

Printre participanții Eturia Partners Event au fost: Ambasada Cubei, Jamaica Tourism Board, Ras Al Khaimah Tourism Board, Qatar Tourism Board, Turkish Airlines, Adaaran Resorts, Bahia Principe Hotels & Resorts, Constance Hotels & Resorts, Iberostar Hotels & Resorts, Inclusive Collection – part of Hyatt Hotels & Resorts, Karisma Hotels & Resorts, Lily Beach Resort & Spa Maldives, Planhotel Hospitality group, Sandals Resorts.  

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș organizează în perioada  01 – 04 octombrie, o misiune economică multisectorială în Republica Modova, la Bălți și Chișinău.
Până pe data de 3 august, Universitatea de Vest din Timișoara este centrul atracției elevilor de liceu, care participă la cea mai importantă școală de vară din Timișoara, West Summer University (WSU).
Aquatim a semnat un contract de lucrări din cadrul Proiectului „Extindere rețea canalizare pe Calea Șagului, etapa III-A, tronson cuprins între Calea Chișodei și sens giratoriu centre comerciale – Municipiul Timișoara” (cod C1I100122000035), finanțat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă.
Trei tramvaie nepoluante din noul lot au sosit în oraș! Unul este deja în funcțiune, pe linia 5, al doilea intră în circulație în zilele următoare, iar al treilea este în proces de recepționare și de efectuare a probelor.
„Construim pentru educație: Cămine studențești ale viitorului”. Acesta este titlul proiectului PNRR, câştigat de Universitatea de Vest din Timişoara, prin care va fi ridicat un nou cămin studenţesc.
În acest weekend, este programată competiția sportivă Timișoara Triatlon, astfel că circulația rutieră va fi restricționată pentru desfășurarea fără probleme a evenimentului.
Echipa masculină de volei de la Universitatea de Vest din Timișoara a cucerit medaliile de bronz în turneul final al Jocurilor Europene Universitare, care s-a desfășurat în Ungaria.
Primăria Municipiului Timișoara și SC Piețe SA lansează un nou concept de piață menit să-i ajute pe cetățenii din zona Gheorghe Lazăr să se aprovizioneze mai ușor cu legume și fructe proaspete de la producători locali dar și cu alte bunătăți.