Skip to main content

Primăria Timişoara se digitalizează! O actriţă, implicată în procesul de tehnologizare

Paște Fericit!

Începând de luni, 4 iulie, vechea centrală analogică a Primăriei Timișoara va intra în pensie și va fi înlocuită de o centrală digitală nou-nouță.

Vocea care îi va ajuta pe timișoreni să obțină informațiile de care au nevoie sau să intre în legătură cu anumite departamente și direcții îi aparține cunoscutei actrițe timișorene Olga Török.

CTEŞTE ŞI: Arme furate dintr-o locuinţă! Hoţii au dat atacul de patru ori la rând, la aceeaşi adresă

Noua centrală digitală este complet automatizată, însă pentru situații neprevăzute timișorenii pot intra în contact și cu un operator uman, care să îi direcționeze către departamentul care le poate soluționa problema.

Pentru a vizualiza meniul de opțiuni de apel accesați următorul link: https://contact.primariatm.ro/

„Trecem din era analogică în era digitală într-un sector important al relației cu cetățenii. Cu ajutorul noii tehnologii vrem să eliminăm situațiile în care cetățenii sună la primărie și nimeni nu răspunde, și în același timp ne dorim să avem o evidență mai bună a departamentelor unde e nevoie să schimbăm modul de lucru sau să suplimentăm personalul. Nu va fi perfect din prima zi și vom face ajustări constante. Le mulțumesc tuturor celor care lucrează constant pentru a îmbunătăți relația administrației noastre cu cetățenii și, totodată, îi mulțumesc Olgăi Török pentru că s-a implicat voluntar în acest proiect”, a spus primarul Dominic Fritz.

Câteva avantaje ale noii centrale digitale sunt:

1. Un singur număr de contact pentru a intra în legătură cu Primăria: 0256 969. De aici, apelurile sunt redirecționate către departamentul responsabil de problema cetățeanului;

2. Se înregistrează / contabilizează apelurile preluate/nepreluate. Această vizibilitate pe care nu o aveam până acum ne ajută să luăm măsuri de îmbunătățire a comunicării cu cetățenii;

3. Timișorenii pot lăsa mesaje pentru a fi contactați;

4. Centrala poate fi folosită și pentru comunicarea internă, atât telefonic, cât și în scris (chat), permițând inclusiv crearea de grupuri de comunicare pentru rezolvarea unor situații de urgență în care sunt implicate mai multe direcții/departamente (de exemplu, în cazul unor evenimente meteo severe);

CITEŞTE ŞI: Ajutor! Am fost răpită şi sechestrată! Apelul care a pus pe jar poliţiştii

5. Noul sistem permite crearea de rapoarte la intervale regulate pentru a monitoriza traficul și calitatea comunicării prin servicii de voce cu primăria;

6. Sistemul va identifica automat procedurile defectuoase, ceea ce va permite perfecționarea proceselor de comunicare cu cetățenii. Astfel, sistemul va permite monitorizarea interacțiunilor dintre timișoreni și angajații Primăriei Timișoara și îmbunătățirea lor, acolo unde acest lucru este necesar.

Valoarea investiției este de aproximativ 120.000 de lei (TVA inclus).

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Perioada de verificare reCAPTCHA a expirat. Vă rugăm să reîncărcați pagina.


Alte articole

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara anunță că sumele alimentate pe tichetele sociale pe suport electronic, destinate sprijinirii cuplurilor mamă–nou-născut aflate în situații de vulnerabilitate, pot fi utilizate până la data de 31 mai.
Incident șocant, în această seară la Timișoara! O tânără de 19 ani s-a aruncat în gol de la etajul unu al unui bloc, după o ceartă cu iubitul.
RETIM Ecologic Service S.A., în parteneriat cu ADID Timiș, anunță începerea primei campanii trimestriale pentru colectarea deșeurilor textile, din Zona 1 Timișoara. Utilizatorii casnici pot folosi această oportunitate pentru a se debarasa legal și gratuit de deșeurile textile din gospodărie. Campania se desfășoară în perioada 22 aprilie – 30 iunie 2025, în localitățile: Timișoara, Dumbrăvița, […]
Trei persoane au fost rănite după ce două mașini s-au izbit violent în municipiul Deva, la ieșirea din sensul giratoriu din Sântuhalm, spre Hunedoara.
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Timiș, împreună cu Consiliul Județean Timiș, organizează o nouă ediție a Bursei Generale a Locurilor de Muncă, într-un format inedit… în aer liber.
Casieriile Aquatim și centrul relații clienți de pe strada Enric Baader nr. 11 din Timișoara vor fi închise în perioada 18-22 aprilie.

Alte articole

Paște Fericit!
Paște Fericit!
Paște Fericit!
Paște Fericit!
Paște Fericit!
Paște Fericit!
Paște Fericit!
Paște Fericit!
Retim – Fereşte-te de eticheta roşie!
San Marco
RMN ImagisticAS
A fi om!
A fi om!
Forța Dreptei
MAXAGRO
Metal Doors – www.usidesiguranta.ro
iGard panouri de gard – www.igard.ro
ATC BAUDESIGN