Skip to main content

Nouă spații pentru amplasarea de chioșcuri și tonete, scoase la licitație de Primăria Timișoara!

Primăria Timișoara lansează o licitație publică deschisă, cu strigare, pentru 9 amplasamente pentru chioșcuri și tonete.

Dintre cele 9 amplasamente scoase la licitație, 3 sunt pentru chioșcuri, suprafața alocată fiind de 12 mp/chioșc, iar celelalte 6 pentru tonete, având alocată o suprafață mai mică, de 6 mp/tonetă.

Tonetele sunt destinate comercializării de materiale de presă, cărți, reviste.

Chioșcurile au o utilizare mai largă, fiind permisă comercializarea produselor alimentare ambalate și nealimentare de mici dimensiuni, cărți, reviste, ziare, produse artizanale, suveniruri cu caracter de promovare turistică, articole create de artiști plastici.

Locațiile scoase la licitație pentru amplasarea noilor modele de chioșcuri sunt următoarele:

  • Piața Mărăști
  • Piața Libertății
  • Bd. Revoluției 1989

Locațiile scoase la licitație pentru amplasarea noilor modele de tonete sunt următoarele:

  • Piața Bălcescu – str. Ciprian Porumbescu nr. 2
  • Aleea F.C. Ripensia/ str. 1 Decembrie 1918 (Sala Olimpia – CRAFT)
  • Calea Dorobanților/Str. Simion Bărnuțiu
  • Spitalul Militar, str.Gh. Dima
  • Calea Bogdăneștilor/ Bulevardul Cetății (Balta Verde)
  • Str. Cloșca (Piața Avram Iancu)

Tonetele și chioșcurile vor fi licitate pentru o perioadă de închiriere de 5 ani.

Licitația este deschisă, cu strigare, și va avea loc în data de 10 august, la ora 10.00, la sediul Primăriei Timișoara, în Sala de Licitații. Pot participa persoane juridice, persoane fizice autorizate, asociații familiale și întreprinderi individuale.

Documentele licitației pot fi obținute, contra cost, până la data de 31 iulie, de la sediul Primăriei – Compartimentul Spații cu Altă Destinație, cam. 228. Programul este de luni până joi, între orele 09:00-10:00 și 13:00-16:00, respectiv vinerea, între orele 09:00-10:00. Data limită pentru solicitarea eventualelor clarificări este 1 august.

Documentele de participare, împreună cu actele ce atestă achitarea garanției și a taxei de participare, se înregistrează în plic închis, la sediul Primăriei, camera 12 (ghișeele 10 sau 11), până la data de 9 august, ora 16.00. Plicurile înregistrate după expirarea datei și orei limită de depunere se vor returna nedeschise.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Proiectul de licență „Synthesis” surprinde tendințele actuale și ale viitorului apropiat în ceea ce privește importanța utilizării coerente a tehnologiei de printare 3D, în încercarea de creștere a calității de producție și a spectaculozității estetice permise unui produs de serie.
Un prejudiciu de aproape 45.000 de euro au creat doi bărbați care au intrat în miez de noapte, în casa unui prosper om de afaceri din Moșnița Nouă și l-au jefuit.
În urmă cu puțin timp, pompierii au fost solicitați să intervină, de urgență, la un accident rutier, în care au fost implicate o mașină și un camion care transporta un utilaj de mare tonaj.
Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara efectuează plata ajutorului pentru încălzire și a suplimentului pentru energie cu combustibili solizi şi/sau lichizi, acordate în baza Legii nr.226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, pentru sezonul rece 1 noiembrie 2023 – 31 martie 2024.
Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş, în colaborare cu Agenția Națională pentru Protecția Mediului Timiș și Garda Națională de Mediu – Comisariatul Județean Timiș, sub egida Instituției Prefectului Județul Timiș, invită agenții economici la un nou seminar de informare.