Skip to main content

Lucrările de reabilitare de pe Bulevardul Cetății, în avans față de grafic! Ar putea fi terminate mai repede

Reabilitarea liniilor de tramvai și modernizarea tramelor stradale de pe bulevardul Cetății este unul dintre proiectele prioritare ale orașului, care a avansat constant pe parcursul ultimului an. Șantierul a început anul trecut, în 28 iunie, se află deja la jumătate execuției, lucrările fiind însă, în avans față de termenul inițial, care este de doi ani și jumătate. 

Proiectul este corelat cu lucrările de execuție pentru reabilitarea rețelei edilitare, șantier care ține de Aquatim. Compania face eforturi pentru ca lucrările să nu fie întârziate din cauza faptului că materialele de construcții nu sosesc la timp pentru proiectul de reabilitare a canalizării, aceste probleme putând avea repercusiuni și asupra lucrărilor de drum și linii de tramvai.

 „Șantierele de reabilitare de pe Cetății și Stan Vidrighin au avansat bine și mă bucur de colaborarea pe care o avem cu constructorul, însă ambele sunt proiecte sunt corelate cu alte lucrări imperios necesare pentru a pune la punct infrastructura de bază din oraș – canalizare, apă, termoficare, gaz, tot ce ține de utilitare.Dacă sunt întârzieri la lucrările de edilitare, vor exista întârzieri și la lucrările de drum. Sunt nemulțumit de ritmul la care se mișcă lucrările Aquatim și sper ca aceștia să facă tot posibilul pentru a evita acest lucru. Probleme pentru materiale de construcții nu avem doar noi, ci cu ele se confruntă fiecare oraș, care e în plină dezvoltare sau are lucrări majore de reabilitare”, transmite primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

În cursul acestei luni sunt programate:

  • Transferul lucrărilor și al restricțiilor de pe o parte pe cealaltă a bulevardului
  • Lucrări de săpături, montare tuburi, cămine de canalizare și camerete telecomunicații pe partea stângă dinspre Bogdănești
  • Așterenerea stratului de legatură și o parte a stratului de bază pe sectorul cuprins între Gheorghe Lazăr și Torontalului
  • Montarea a 15 stâlpi de electroalimentare
  • Realizarea de fundații de stâlpi pietonali
  • Montarea a 13 stâlpi pietonali 7 de metri și 30 stâlpi de 4 metri
  • Montarea stâlpilor de semaforizare acolo unde au fost turnate fundațiile.

Până acum, pe partea dreaptă dinspre Bogdăneștilor, a fost realizat integral carosabilul până la Gheorghe Lazăr, inclusiv semnalizarea și marcarea corespunzătoare a drumului. Lucrările pe sectorul Gheorghe Lazăr până la Torontalului sunt aproape de finalizare. De asemenea, tot pe această latură a mai fost finalizată rețeaua de apă și canalizare, rețeaua electrică, rețeaua de telecomunicații și tubulatura pentru sistemul de irigații. 30 de stâlpi metalici pentru energoalimentare au fost montați și a fost realizată cablarea pe o distanță de aproximativ 3 kilometri liniari.

Lucrările sunt executate de Porr Construct în asociere cu alte șapte firme și costă 83,7 milioane de lei, adică aproximativ 17 milioane de euro.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Incident grav, în urma căruia o femeie de 51 de ani, a fost rănită după ce o bucată din planșeul școlii în care victima este cadru didactic, s-a desprins și a căzut peste ea.
Tragedie, în această dimineață, când echipele de intervenție au fost solicitate să salveze un bărbat de 55 de ani, care a fost lovit de tren.
Un bărbat, însoțit de doi copii, a crezut că dă lovitura, însă a avut o mare surpriza când a descoperit că magazia din care a furat aparținea chiar unui polițist.