Skip to main content

Dominic Fritz, acuzat că din orgoliu politic blochează extinderea la patru benzi a drumului prin Dumbrăvița și întârzie predarea stâlpilor către constructor

Deși a fost desemnat constructorul pentru extinderea la patru benzi a drumului prin Dumbrăvița spre autostradă, lucrările nu pot începe, iar alte amânări pot duce la pierderea fondurilor europene.

Consiliul Județean Timiș a semnat ieri contractul cu firma Strabag de lărgire la patru benzi a drumului județean 691 care traversează localitatea Dumbrăvița către Autostrada Vestului. Însă pentru ca lucrările propriu-zise să poată demara trebuie rezolvată problema stâlpilor de troleibuz care traversează localitatea. Mai exact Primăria Timișoara trebuie să-i predea constructorului, pentru a-i muta.

Pe tema stâlpilor respectivi, Consiliul Judeţean şi Primăria Timişoara au avut o serie de discuţii contradictorii, în ultimele luni, însă, în cele din urmă, s-a găsit o soluţie agreată de toate părţile implicate şi anume ca din cei aproximativ 200 de stâlpi să fie mutaţi doar 69.

Și deși s-a ajuns la un consens, Dominic Fritz întârzie predarea stâlpilor către constructor.

Am ajuns în faza în care avem un constructor serios, care a dovedit că are capacitate de execuție, așa că abordarea Primăriei Timișoara trebuie să se schimbe în bine. Orice amânare, chiar și de câteva zile, poate duce la un blocaj și la pierderea de bani europeni, situație care, dacă se întâmplă, va fi din vina exclusivă a conducerii USR a Primăriei Timișoara, în principal a primarului Dominic Fritz care, fie este nepriceput în administrație, fie este rău intenționat. Ce are de făcut Dominic Fritz? Să ne dea, în maxim o săptămână, o linie de stâlpi pe care să o returnăm funcțională. Noi am reușit să semnăm contractul cu constructorul cu 2 săptămâni mai devreme ca să putem lucra mai mult și mai bine. Poate Dominic Fritz să își depășească orgoliul politic și să nu mai țină blocat proiectul DJ691?”, spune președintele Consiliului Județean Timiș, Alin Nica.

Lucrările de extindere a tronsonului de drum care traversează Dumbrăvița trebuie finalizate în șase luni, mai exact în februarie 2024 și pentru că finanţarea europeană este valabilă până pe data de 31 decembrie 2023, liderul CJT, Alin Nica, spune că a programat șantierul în așa fel încât să nu se piardă niciun ban. Astfel că lucrările eligibile vor fi realizate până la finele acestui an, iar cele neeligibile vor continua anul viitor.

Valoarea contractului semnat ieri de Consiliul Județean este de 23.847.345,66 lei fără TVA, iar tronsonul care va fi extins la patru benzi are o lungime de aproximativ trei kilometri.

În ceea ce privește tronsonul 2, care tranzitează comuna Giarmata, lucrările se apropie de final.

Distribuie pe rețele de socializare

Comments (1)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Bilanțul admiterii la UVT, din această vară, arată că din ce în ce mai mulți tineri vor să profeseze în domeniul criminalisticii sau psihologiei. Aici, viitori studenți se bat pe locuri, fiind chiar și 13 candidați pe un singur loc la buget.
Planul cu care George Simion de la AUR îşi doreşte să câştige funcţia supremă în stat, deşi criticat de liderii celorlalte partide politice, stârneşte un interes uriaş în rândul oamenilor de rând.
Universitatea de Științele Vieții „Regele Mihai I” din Timișoara, în colaborare cu Piețe24, organizează Festivalul Părădaiselor, un eveniment care aduce împreună iubitorii de roșii, producătorii locali și pasionații de gastronomie.
Continental, companie de tehnologie, a inaugurat, în cadrul ContiTech Timișoara, noua locație pentru unul dintre cele mai mari laboratoare de testare din întreaga rețea a unităților ContiTech din Europa.