Deputatul Pro România, Adrian Pau, trage un semnal de alarmă, cu privire la centura de sud a Timişoarei! Sunt interese pentru ca această şosea să nu se realizeze
Una dintre cele mai aşteptate investiţii pentru Timişoara, centura de Sud, riscă să nu se realizeze, din cauza unor interese obscure.
O spune deputatul Pro România, Adrian Pau, care avertizează că obiectivul va rămâne multă vreme în stadiul de proiect, din cauza conducerii DRDP Timişoara, care nu se implică în această problemă.
CITEŞTE ŞI: Accident grav pe autostrada Timişoara-Arad! Intervine elicopterul SMURD
“Atrag atenţia asupra unei probleme extrem de spinoase, centura Timişoarei, care ne interesează pe toţi. Săptămâna trecută, la Bucureşti, trebuia să aibă loc şedinţa Comisiei pentru Siguranţa Circulaţiei, în care să se dea avizul pentru acest obiectiv. Însă, cei de la DRDP nu au catadicsit să meargă şi să susţină punctul de vedere. Au fost câteva axplicaţii de-a dreptul halucinante şi anume că nu au găsit bilet la avion, sau … Este de nedescris. A mers constructorul şi un reprezentant al Consilului Judeţean”, a anunţat astăzi, deputatul Pro România, Adrian Pau.
Problema cea mai mare o reprezintă expropierile, care nici până la această oră nu au fost făcute.
În aceste condiţii, este imposibilă demararea lucrărilor, şi tot cei de la DRDP trebuie să se ocupe de achiziţia terenurilor.
Tocmai de aceea, Adrian Pau crede că la mijloc sunt alte interese, care nu vizezaă binele Timişoarei.
“Nu vreau să cred că această conducere a DRDP, venită de la Arad, face în aşa fel încât aceşti bani că nu fie alocali Timişoarei, pentru a rămâne să fie prinşi în bugetul următor, pentru ceea ce înseamnă Aradul”, a mai spus Adrian Pau.
CITEŞTE ŞI: Ce deșeuri pot fi colectate de către Retim și ce facem cu restul?
În prezent, DRDP Timişoara este condusă de Cristian Ispravnic, de la Arad.
Centura de sud a Timişoarei va avea 25,69 km şi este o investiţie de 58 de milioane de euro, iar banii provin din fonduri europene.
Şoseaua va avea două benzi de circulaţi, trei noduri rutiere şi 8 viaducte şi pasaje.
Varianta de ocolire sud vine în continuarea centurii existente, va porni de la intersecţia cu DN 6, va trece prin Moşnţia Nouă, Giroc, Şag si Sânmihaiu Român.
Lasă un răspuns