Continuă scandalul din jurul noii organigrame a Primăriei Timișoara! Municipalitatea va contesta decizia instanței
Primăria Timișoara va contesta decizia instanței cu privire la suspendarea noii organigrame!
Până la o soluție finală însă, municipalitatea trebuie să-i repună pe posturi pe angajații pe care i-a dat afară și să suspende toate concursurile de angajare.
”În ceea ce privește sentința pronunțată ieri în dosarul nr.3407/30/2021, care are ca obiect suspendarea executării HCL nr.237/15.06.2021, primăria pregătește recursul.În ceea ce privește sentința pronunțată ieri în dosarul nr.3407/30/2021, care are ca obiect suspendarea executării HCL nr.237/15.06.2021, primăria pregătește recursul. Hotărârea Judecătorească este executorie încă din această fază, chiar dacă primăria are la dispoziție un termen legal de comunicare, ceea ce înseamnă că în acest moment, valabilitatea HCL nr.237 din 15.06.2021 NU este afectată, însă sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare. Precizăm că suspendarea are efect doar pe viitor și doar în condițiile dispuse de instanță și prevăzute în lege”, transmit reprezentanții municipalității.
Primăria Timișoara va solicita și un punct de vedere de la ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici) cu privire la situația posturilor care nu au fost afectate de modificarea făcută prin HCL.
Toate actele încheiate de la data intrării în vigoare a organigramei și până în prezent rămân valabile, dar sunt suspensive de executare, mai spun reprezentanții Primăriei.
Termenele din dispozițiile de eliberare din funcție sunt suspendate, ca urmare a efectului hotărârii judecătorești și vor începe să curgă din nou de la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului. Astfel, funcționarii reîncadrați în noile structuri continuă activitatea în mod normal fără a fi suspendat raportul de serviciu al acestora.
Concursurile pentru ocuparea noilor funcții create prin noua organigramă NU se mai organizează până la data la care se va pronunța o soluție în recurs sau până la judecarea definitivă a fondului.
Așadar, sunt suspendate toate măsurile organizatorice care încă nu au fost puse în executare legate de organigramă. În consecință, formula organizatorică în care funcționează primăria, până la o nouă sentință, este cea în vigoare astăzi.
“Așteptăm să ni se comunice hotărârea și pregătim un recurs. Treaba noastră este să ne continuăm activitățile și proiectele în care suntem implicați pentru că depinde de noi ca instituția să continue să funcționeze și să producă dezvoltarea orașului, pe care ne-o dorim cu toții”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.
Lasă un răspuns