Skip to main content

Aquatim preia serviciile de apă și canalizare din Giroc, din 1 noiembrie! Locuitorii trebuie să încheie noi contracte

De la 1 noiembrie 2022, Aquatim preia gestiunea serviciilor de apă și canalizare din Giroc.

Pentru aceasta, 12 echipe ale companiei se vor deplasa în comună în vederea operațiunii de confirmare a indexului de contor. Vizita va fi anunțată prin poștă, cu 3 zile înainte, iar locuitorii comunei sunt rugați să prezinte angajaților Aquatim un extras de carte funciară sau contractul de vânzare-cumpărare și o copie a actului de identitate. Clienții care au deja un contract încheiat cu Giroceana vor fi preluați direct de către Aquatim, iar pentru ceilalți este necesar și avizul tehnic.     

Pentru mai multe informații legate de serviciile oferite, clienții au la dispoziție site-ul www.aquatim.ro. Acesta permite încărcarea documentelor pentru obținerea unui aviz tehnic sau pentru încheierea unui contract, iar în secțiunea „Cum deveniți client Aquatim” vizitatorii pot citi informații detaliate despre etapele pe care trebuie să le parcurgă înainte de semnarea unui contract de prestări servicii cu operatorul de apă, pot descărca formularele tipizate necesare la fiecare etapă și apoi pot transmite toată documentația direct departamentelor specializate.

Site-ul conține și secțiunile „Semnalează o problemă” și „Programare audiență”, prin care utilizatorii pot transmite o sesizare cu privire la funcționarea rețelei de apă sau de canalizare, cu posibilitatea încărcării unei fotografii și, respectiv, să solicite o audiență la unul dintre directorii companiei.

Secțiunea „Calitatea apei” oferă informații detaliate despre programul de monitorizare a calității apei potabile și a apei uzate, precum și rapoarte de analiză a apei de la robinet pentru fiecare cartier din Timișoara și fiecare localitate din aria de operare.

Site-ul își adaptează designul în funcție de dimensiunile dispozitivului de pe care este accesat, încurajând clienții Aquatim să-l acceseze de pe telefoanele mobile și să-și creeze un cont de client în portalul care le permite să efectueze plata facturilor, să transmită indexul contorului, să-și urmărească istoricul consumurilor și să-și activeze factura eletronică. În plus, accesarea site-ului de pe telefonul mobil permite transmiterea unui e-mail către Serviciul Relații Clienți direct din secțiunile Contact și Adrese utile, precum și apelarea directă a Call-center-ului la numărul de telefon 0356 914.

Informațiile actualizate despre programul zilnic al intervențiilor și al lucrărilor programate se găsesc pe prima pagină a site-ului, semnalizate cu bulină roșie pentru a fi ușor de identificat de către utilizatori.

De asemenea, site-ul oferă informații despre programele de investiții derulate de Aquatim în județ, despre tarifele serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare și metodele de plată, despre serviciile conexe oferite clienților, despre citirea contorului de branșament și transmiterea indexului, precum și informațiile de interes public.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Robu: „Vom revitaliza Centrul Istoric” (P)

Nicolae Robu, candidatul la Primăria Timișoara din partea Alianței PSD-PNL, își propune revitalizarea centrului istoric al orașului, pentru valorificarea mai bună a transformării la care el a fost supus de Administrația Robu în anii 2013-2015.

Alin Nica: În patru ani, Dominic a schimbat multe în Timișoara. PSD nu s-a schimbat, pericolul e acolo (P)

Ne-am adunat aici ca susținători ai valorilor de dreapta și ca oameni care conștientizează amenințarea pe care o avem în față, aceea ca PSD-ul să acapareze întreaga putere în România. Este un pericol cât se poate de real.

Primăria Timişoara a transformat Bulevardul Cetăţii, în loc de întâlnire pentru întreaga comunitate

Bulevardul Cetății, devenit, prin investiția derulată de municipalitate, o arteră etalon a mobilității urbane moderne și sustenabile, a fost astăzi gazda evenimentului „Străzi pentru comunitate”.

Destinație de vis, la două ore distanță de Timișoara! Când încep zborurile charter către Mallorca?

Nu ți-ai stabilit concediul încă? Nicio problemă! Palma de Mallorca te așteaptă, iar începând din iunie încep zborurile charter pentru această destinație.

Vești mult așteptate de timișoreni! Se înființează o nouă linie de autobuz și se reia circulația tramvaiului 6!

Timișorenii vor avea la dispoziție două noi opțiuni de călătorie: o nouă linie de autobuz care va lega Calea Urseni de oraș și reluarea circulației tramvaiului 6, suspendat din cauza lucrărilor de modernizare pe bulevardul Stan Vidrighin.