Vrei să vinzi coronițe de Ziua Morților? Uite ce trebuie să faci!
Primăria Timișoara anunță că cei care doresc să desfășoare activități de comerț stradal cu produse specifice zilei de 1 noiembrie trebuie să depună o solicitare scrisă.
Cererile se înregistrează la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, bd. C.D.Loga nr 1, camera 12, ghişeele 8 şi 9, în perioada 18.10. 2017-23.10.2017. Cererea tip se poate completa la depunere la ghişeele menţionate şi va fi însoţită de o copie a cărţii de identitate, buletinului sau a actului de firmă (Certificatul Unic de Înregistrare.
CITEȘTE ȘI: CCIAT oferă programe de formare privind Accesarea Fondurilor Europene!
Activitatea de comerț stradal se va realiza pe o perioadă determinată de timp, conform HCL 139/2011 şi va viza vânzări ocazionale de flori, coroniţe, aranjamente florale, candele etc, pe o suprafaţă de doi mp, în câte o locaţie pentru fiecare solicitant.
Şi în acest an, se menţine procedura de achitare a taxelor în momentul înregistrării, fără posibilitatea de restituire a acestor taxe(de autorizare-69 de lei, taxă de ocupare a domeniului public 2 lei/mp/zi, contravaloarea imprimatului-6 lei).
Autorizarea se va face pentru următoarele locaţii, cimitirele din : Calea Şagului, Calea Buziaşului, Calea Lipovei, Eroilor, Rusu Şirianu, Stuparilor, în perioada 30 octombrie-1 noiembrie 2017.
CITEȘTE ȘI: Tânăr condamnat la închisoare, depistat de polițiști în apropiere de graniță
Operatorii economici au obligaţia de a deţine, la locul de vânzare, avizul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Primărie, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public-în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în aviz. De asemenea, comercianţii au obligaţia salubrizării în permanenţă a amplasamentului, altfel li se retrage avizul. Măsura de retragere a avizului se aplică şi în cazul în care se cedează dreptul de folosinţă pentru amplasament, caz în care se vor aplica şi sancţiuni.
Lasă un răspuns