Vezi aici programul de lucru al Primăriei Timișoara, în perioada sărbătorilor!
Primăria Timișoara anunță că în perioada sărbătorilor de iarnă își suspendă programul cu publicul, cu excepția câtorva servicii.
Timișorenii trebuie să știe că ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 22 decembrie, programul urmând să fie reluat în 8 ianuarie 2018. În această perioadă se vor desfășura activități precum: arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice.
Programul complet al tututor servicilor din cadrul primăriei este următorul:
La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Timişoara în perioada 22 decembrie – 5 ianuarie se menţine programul normal de lucru cu publicul.
Serviciul de Stare Civilă va avea următorul program de lucru cu publicul:
–Biroul înregistrări naşteri – în zilele 22 decembrie 2017, 27 -29 decembrie 2017, 3 – 5 ianuarie 2018, se lucrează între orele 8:30-12.
–Biroul înregistrări căsătorii -în 22, 27-29 decembrie 2017 nu se lucrează cu publicul, în 3 şi 4 ianuarie 2018 se lucrează între orele 8:30-12, în 5 ianuarie 2018 nu se lucrează.
–Biroul înregistrări decese –nu se lucrează în 25 decembrie 2017 şi 1 ianuarie 2018, se lucrează în: 22 decembrie 2017, între orele 8:30-12; în 23, 24 şi 26 decembrie 2017, între orele 10-12; în 27 şi 28 decembrie 2017, între 8:30-16, în 29 decembrie 2017, între 8:30-12; în 30 şi 31 decembrie 2017, între orele 10-12; în 2 ianuarie 2018, între orele 10-12; în 3 şi 4 ianuarie 2018, între orele 8:30-16; în 5 ianuarie 2018, între orele 8:30-12.
–Biroul eliberări certificate la cerere, Biroul transcrieri certificate de naştere / căsătorie / deces, Biroul schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate nu se lucrează în 22, 27, 30-31 decembrie 2017,1- 3 ianuarie 2018; se lucrează în 28- 29 decembrie 2017, 4-5 ianuarie 2018, între orele 8:30 – 12.
La Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara ultima zi de program cu publicul va fi 22 decembrie, programul fiind reluat în 15 ianuarie cu următoarele excepţii:
–Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice;
–Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale va fi reluată din 15.01.2018
Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul garaje, cimitire, coşerit şi spaţii utilitare îşi va suspenda programul cu publicul din 22 decembrie până în 8 ianuarie. Excepţie face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci va fi: 25 şi 26.12.2017 -închis, 27 şi 28.12.2017-deschis între orele 9 -12, 29.12.2017- închis, 1 şi 2.01.2018-închis, din 3.01.2018 până în 5.01.2018, deschis între orele 9 -12. Programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit se va face telefonic la numărul 0256-433211 în intervalul orar 8.30-16.
La Centrul de Informare Turistică programul de lucru între 18 decembrie – 15 ianuarie va fi: luni-vineri, între orele 10 -18; sâmbătă, între orele 10 -14; duminică-închis. În 25 și 26 decembrie şi 1-2 ianuarie va fi închis.
La Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Timişoara, mai exact la Cantina Socială din cadrul Complexului de servicii „Sf. Francisc” în 22 – 25 decembrie 2017 va fi liber, iar în 26 – 29 decembrie programul va fi normal, 1 ianuarie 2018 -liber, 2 ianuarie 2018 -program normal.
CITEȘTE ȘI: RATT își mută principalul punct de lucru!
Celelalte servicii vor avea program obişnuit de lucru, cu excepţia sărbătorilor legale.
Lasă un răspuns