Se fac angajări în Primăria Timișoara! Sunt scoase la concurs nouă posturi
Primăria Timișoara face angajări și caută atât tinerii la început de drum în carieră, cât și persoanele cu experiență în domeniu, care să aplice pentru unul din posturile vacante, scoase la concurs.
În total, municipalitatea pune la dispoziția celor interesați nouă posturi, toate pe o perioadă nedeterminată, cu program full-time, adică de 8 ore pe zi.
Acestea sunt dispuse în diverse domenii de activitate ale aparatului primăriei și necesită studii superioare (diplomă de licență) și cunoștințe de operare pe calculator (MS Office).
De asemenea, pentru aproape toate posturile, candidații trebuie să știe minimum o limbă străină, în cea mai mare parte engleza. Cerințele însă, variază în funcție de poziția respectivă.
Cele nouă posturi scoase la concurs sunt următoarele:
1. Consilier, clasa I, grad superior în cadrul Serviciului Comunicare
2. Expert, clasa I, grad asistent în cadrul Serviciului Inovare şi Digitalizare
3. Consilier, clasa I, grad superior în cadrul Serviciului Management Organizațional
4. Consilier, clasa I, grad asistent în cadrul Serviciului Guvernanță Participativă şi
Transparență
5. Consilier, clasa I, grad principal în cadrul Serviciului Politici Mediu
6. Consilier, clasa I, grad debutant în cadrul Compartimentului Documentații Tehnice
7. Consilier, clasa I, grad asistent în cadrul Serviciului Eficientizare Energetică
8. Consilier, clasa I, grad superior în cadrul Serviciului Construcții şi Reabilitări Clădiri
Publice
9. Consilier, clasa I, grad superior în cadrul Compartimentului Monitorizare Trafic
Perioada de depunere a dosarelor este 28 august – 16 septembrie, iar proba scrisă pentru concursul de recrutare va fi în 30 septembrie.
Dosarele se pot depune fizic la sediul Primăriei Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 8, în format electronic la adresa: primariatm@primariatm.ro sau prin curierat.
Detalii despre cerințe, atribuțiile posturilor și modalitatea de depunere sunt disponibile AICI.
Lasă un răspuns