Reguli noi, pentru terasele din Timișoara! Vezi aici ce modificări trebuie să voteze consilierii locali, în următoarea ședință
În viitoarea ședință a Consiliului Local, se va adopta un nou regulament pe care trebuie să îl respecte proprietarii teraselor din oraș.
Conform reprezentanților Primăriei, modificările vizează simplificarea procedurilor de avizare care implică și terasele din curțile interioare, cum este cazul unora din centrul istoric.
„Pentru simplificarea procedurilor de avizare, Primăria Timișoara propune ca proprietarii de terase construite cu autorizație să nu mai obțină un aviz separat pentru acestea. Odată cu noul regulament, avizul va fi inclus în autorizația de comercializare pentru punctul de lucru. Totodată, acordul de comerț pentru amplasarea de terase va putea fi emis până la 31 martie, fără a mai fi făcută dovada plății taxelor și impozitelor locale și fără a fi obținută viza anuală a punctului de alimentație publică. Primăria Timișoara nu va elibera avizul de terasă dacă punctul de lucru are activitatea suspendată. O altă măsură este impusă prin legislația națională și prevede obținerea acordului de la Agenția de Mediu pentru terasele cu peste 100 de locuri. Avizul va fi depus la Primărie în maximum 12 luni de la adoptarea noului regulament”, transmite Primăria Timișoara.
Pentru terasele din curțile interioare, proprietarii au nevoie de acordul vecinilor, iar cele de pe malul Begăi au nevoie de un aviz de amplasament emis de arhitectul șef al orașului. Acestea pot fi amplasate în proximitatea punctului de lucru, fără a afecta culoarul pietonal sau velo.
Reglementările care interzic umbrelele și mobilierul în culori stridente sau impun o suprafață minimă de trecere pentru pietoni, rămân în vigoare.
Lasă un răspuns