Plătiţi regeşte, să taie iarbă la câini, “experţii” de la Centrul de Proiecte îşi caută ajutoare! Se fac şase angajări noi
Administraţia Fritz continuă risipa banilor publici, prin Centrul de Proiecte, care a primit pe mână zeci de milioane de euro, ca să aducă Timişoara în preferinţele turiştilor.
Şi chiar dacă acest lucru nu s-a întâmplat, numărul vizitatorilor din 2023 fiind mai mic decât în 2019, “experţii” de la Centrul de Proiecte se bucură şi în acest an de banii publici pe care îi cheltuie după bunul plac.
Dacă anul trecut, bugetul de salarii pentru cei 34 de angajaţi a fost de peste trei milioane de lei, în acest an va creşte cu aproape 20%, pentru că au fost scoase la concurs, încă şase posturi.
„Pentru a întregi echipa este nevoie de: expert programe și proiecte, inspector de specialitate coordonare programe de finanțare, expert design, expert management programare și administrare spații, inspector de specialitate responsabil locație, referent tehnic. Toate cele șase posturi sunt pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă”, anunţă Anderka Iancea, purtătorul de cuvânt al Centrului de Proiecte Timişoara, care nu explică şi de ce este necesară mărirea echipei, într-un an în care Timişoara nu mai este Capitală Europeană a Culturii.
E drept că nici anul trecut „experţii” coordonaţi de Alexandra Rigler, o apropiată a USR, nu au avut mari bătăi de cap, pentru că şi-au delegat atribuţiile, unor firme de casă, contra unor sume uriaşe.
Doar pentru PR, comunicare, elaborarea strategiei publicitare, şi serviciile de grafică publicitară, Centrul de Proiecte a plătit un million de lei.
Asta în ciuda faptului că instituţia are, pe lângă “experţi” în programe culturale, PR şi comunicare, editare sau design şi dotările necesare, care au costat jumătate de milion de lei.
Lasă un răspuns