Noi angajări în Primăria Timișoara! Vezi aici câte, dar și ce posturi sunt scoase la concurs!
Primăria Timișoara organizează concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 13 ianuarie 2025, pentru ocuparea a șapte funcții publice.
Este vorba despre 7 posturi pe perioadă nedeterminată, cu o durată a timpului de muncă de 8 ore pe zi, adică 40 ore pe săptămână.
Acestea sunt disponibile în următoarele departamente:
-Comunicare (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent);
-Planificare Strategică și Monitorizare Investiții (Consilier, clasa I, gradul profesional principal);
-Politici de Mediu (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent);
-State de Plată (Consilier, clasa I, gradul profesional debutant).
Perioada de depunere a dosarelor pentru aceste posturi este 03 – 23 decembrie 2024, iar proba scrisă va avea loc în data de 13 ianuarie 2025.
-Serviciul Eficientizare Energetică (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent);
-Compartimentul Documentații Tehnice, Serviciul Infrastructură Rutieră (Consilier, clasa I, gradul profesional debutant);
-Compartiment Avize Intervenție, Serviciul Infrastructură Rutieră (Consilier, clasa I, gradul profesional superior).
Pentru aceste posturi, perioada de depunere a dosarelor este 05 – 24 decembrie 2024, iar proba scrisă va avea loc tot în data de 13 ianuarie 2025.
Dosarele se depun fizic la sediul Primăriei Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 7.
Detalii despre cerințe, atribuțiile postului și modalitatea de depunere a dosarului sunt disponibile aici.
Lasă un răspuns