Skip to main content

Noi angajări, în Primăria Timișoara! Sunt scoase la concurs alte două posturi vacante, dintre care unul de director

A fi om!

După ce în urmă cu o săptămână Primăria Timișoara anunța organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea a șapte funcții publice, acum municipalitatea vine în completarea echipei administrației locale și scoate la concurs alte două posturi vacante.

Este vorba despre funcția de director general la Direcția Generală de Valorificare Drepturi de Proprietate ale U.A.T. și postul de consilier, clasa I, gradul profesional asistent, la Serviciul Evidența Patrimoniu și Cadastru, Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale U.A.T.

Posturile scoase la concurs sunt pe perioadă nedeterminată, cu o durată a timpului de muncă de 8 ore/zi, adică 40 ore/săptămână.

Descriere posturi

Director general, Direcția Generală de Valorificare Drepturi de Proprietate ale U.A.T.

Pentru acest post sunt necesare studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una din specializările Științe Economice, Științe Juridice, Inginerie Civilă și studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administrației publice, Management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diploma echivalentă. Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice este de minim 7 ani.

Consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Serviciul Evidența Patrimoniu și Cadastru, Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale U.A.T.

Pentru acest post sunt necesare studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una din specializările Științe Inginerești; ramura de științe: Științe Economice.

Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice este de minim 1 an.

Cei interesați pot depune dosarele de concurs până pe 31 decembrie 2024.

Pentru postul de director general, data de susținere a probei scrise este 17 ianuarie 2025, iar pentru postul de consilier, proba se va susține în 16 ianuarie 2025.

Dosarele se depun fizic la sediul Primăriei Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 7.

Detalii despre cerințe, atribuțiile postului și modalitatea de depunere a dosarului sunt disponibile AICI.

Reamintim, în ultima perioadă municipalitatea a scos la concurs mai multe posturi, printre care cel de secretar general, director în cadrul Sport Clubului Municipal Timișoara, consilieri și experți în diferite domenii.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Scene incredibile, în această dimineață, când șoferii prinși în trafic nu înțelegeau de ce una dintre mașini nu pleacă de la semafor.
Forțele de intervenție au fost solicitate să acționeze de urgență la locul unui accident grav, în care au fost implicate o mașină și un tir.
Cancerul de sân, cel pulmonar și afecțiunile din patologia digestivă continuă să fie cele mai frecvent întâlnite forme de boli oncologice în rândul pacienților tratați în cadrul Asociației OncoHelp – Centrul de Oncologie OncoHelp Timișoara. Aproape 80% dintre cei 4.300 de pacienți noi înregistrați în 2024 suferă de una dintre aceste afecțiuni oncologice.