Skip to main content

La 100 de zile de la lansarea primului neobank 100% românesc, Salt Bank marchează primele 100 de salturi împreună cu fondatorii de la Timișoara

TM 2024

Salt Bank, primul neobank  românesc, marchează primele 100 de zile de la lansarea din această primăvară și anunță primele date de consum și de experiență bancară 100% digitală a celor 250.000 de utilizatori care au făcut până în prezent saltul la neobanking.

Această etapă este parte din promisiunea Salt Bank, de a fi mai mult decât o bancă: o experiență de banking transparent, agil, adaptat nevoilor utilizatorilor de azi și construită împreună cu clienții, pe baza nevoilor și feedback-ului acestora.

“Ne-am propus să schimbăm regulile jocului în banking și servicii financiare, să aducem utilizatorilor un salt semnificativ în tehnologie și în experiența lor bancară,  combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech. De aceea, analizăm continuu comportamentul de consum, feedbackul și ideile utilizatorilor, dezvoltăm și îmbunătățim permanent. Nu vrem să fim perfecți, vrem să fim în fiecare zi mai buni și să oferim clienților produse și servicii adaptate nevoilor lor. Pentru că aceasta este promisiunea făcută la lansarea Salt: Banking. Dar cum vrei tu,” declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Clienții Salt Bank sunt în principal persoane cu statut social mediu și ridicat, aproape jumătate (46%) dintre aceștia având venituri ce depășesc 1.000 euro lunar și activează în industriile creative, domeniul de sănătate, cel financiar, sau în administrație publică. Două treimi dintre clienți sunt bărbați și folosesc Salt Bank pentru tranzacții zilnice curente („daily banking”).

Aproape jumătate dintre clienți provin din marile orașe ale României, preponderent din București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov, Timișoara și Constanța. Majoritatea clienților (79%) Salt Bank se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.

Cele mai frecvente tranzacții efectuate prin Salt Bank în primele 100 de zile de la lansare sunt plățile de mobilitate (pentru servicii de taxi sau limuzine), urmate de plățile la restaurante și în supermarketuri.

Din punctul de vedere al preferințelor de călătorie, top 3 cele mai populare destinații de vacanță în rândul clienților Salt Bank este ocupat de Grecia, Italia și Spania, iar între destinațiile exotice ale acestora se numără Bahamas, Jamaica, Columbia, Palestina, insula Fiji, Uzbekistan, Thailanda dar și destinații inedite din Africa precum Uganda, Ethiopia sau Zimbabwe.

Percepută drept lansarea anului pe piața bancară din România, Salt Bank a atras peste 100.000 de clienți doar în primele 10 zile. Rata rapidă de salt a utilizatorilor la neobanking confirmă apetitul acestora pentru servicii bancare actuale, 100% digitale, care să asigure în același timp siguranță, inovație, agilitate și o experiență bancară umană, prietenoasă.  

O bancă construită împreună cu clienții. Cum influențează fondatorii viitorul băncii

Salt Bank a lansat un model unic pe piața bancară din România, prin care toți cei care s-au înrolat în Comunitatea Fondatorilor primesc un set de beneficii speciale. Unul dintre cele mai interesante este că pot influența viitorul băncii – iar cei 100.000 de fondatori au și făcut-o deja. Salt Bank a strâns până în prezent peste 6.000 de idei și feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunității Fondatorilor Salt. Prin participarea activă în comunitate, fondatorii influențează direct viitorul Salt.

Feedback-ul lor a fost esențial pentru îmbunătățirea experienței oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicată în luarea unor decizii precum: “punctele de fondator” – care au fost numite puncte de fondator și nu altfel, transformarea punctelor de fondator în bani și/sau acțiuni (o idee provenită de asemenea din comunitate), precum și nevoia de suport uman (oameni – oameni) în Care Center.

Campanie specială și evenimente Salt Bank pentru timișoreni

Pentru a marca curajul celor care au fost alături de Salt Bank încă de la început, a fost organizată o întâlnire special dedicată Comunității Fondatorilor din Timișoara, dar și cu reprezentanții presei. În cadrul evenimentului, Salt a prezentat cele mai relevante date de consum după primele 100 de zile de la lansare și principalele priorități pentru perioada următoare, colectând în același timp feedback și idei utile pentru dezvoltare.     

Totodată, Salt Bank a lansat o campanie specială dedicată timișorenilor: până pe 15 octombrie, Salt Bank oferă în orașul de pe Bega 5% cashback la plățile efectuate la comercianți cu cardul Salt.

Oferta se aplică pentru plăți mai mari de 100 de lei la POS în Timișoara, cu maxim 50 de lei cashback/card.

Despre Salt Bank

Salt Bank este mai mult decât un neobank; este viitorul banking-ului digital în România, pregătit să ofere servicii financiare persoanelor fizice cu cetățenie română, la standarde internaționale, cu un puternic accent pe tehnologie și conformitate regulatorie.

Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din SEE.

Distribuie pe rețele de socializare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Alte articole

Timișoara devine capitala dansului sportiv. În acest weekend găzduiește Campionatul Mondial de Dans Juniori II Standard&Timișoara Open Championship 2024, WDSF Open Standard și Latino Tineret și Adulți și DSE Children Grand Prix.
Timișorenii mai au la dispoziție mai puțin de 10 zile pentru a alege prin vot proiecte propuse de alți timișoreni și care vor fi implementate de Primăria Timișoara.
Muzeul Satului Bănățean Timișoara, va organiza în zilele de 20, 26 și 27 septembrie o serie de proiecții de filme etnografice, destinate publicului larg.
După ce săptămâna trecută președintele ales al Consiliului Județean, Alfred Simonis, anunța obținerea autorizației de desființare a stadionului Dan Păltinișanu, a venit și vestea demarării licitației pentru demolare.
Municipiul Timișoara, în calitate de beneficiar, anunță finalizarea implementării proiectului „Înnoirea flotei de tramvaie – etapa I“, Cod SMIS 123654.
RETIM Ecologic Service S.A., în colaborare cu ADID Timiș, implementează un nou serviciu opțional pentru colectarea deșeurilor vegetale din Timișoara, ca parte a eforturilor Primăriei de a păstra străzile orașului curate și de a oferi cetățenilor o soluție eficientă pentru gestionarea deșeurilor verzi din gospodăriile proprii.