Telefon: 0731 028 626

Contact: [email protected] | Publicitate: 0731 028 626

Veste bună, de la Wizzair! Dacă zborul tău a fost anulat, îţi rambursează până la 120% din tariful iniţial

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Compania aeriană Wizzair a implementat un mecanism de rambursare automată, în cazul curselor anulate, inclusiv din cauza pandemiei.

Această procedură a devenit funţională anul trecut în luna mai, iar de atunci, numărul cererilor de rambursare a explodat.

În 2020, creşterea a fost de 3.000% faţă de 2019, iar 95% dintre solicitări au fost gestionate automat.

CITEŞTE ŞI: Nasleu, dat afară din funcţia de director al SC Pieţe! Primarul şi-a dus planul la îndeplinire

Procesul automat înseamnă că pentru pasagerii ale căror zboruri au fost anulate, pe baza opțiunii selectate de client, Wizz Air va rambursa automat 120% din tariful inițial dar sub formă de credit de companie sau le va oferi pasagerilor opțiunea de rambursare în numerar de 100% către metoda lor inițială de plată sau opțiunea de a rezerva un nou zbor gratuit.

Pasagerii pot solicita cu ușurință această rambursare, cu un singur clic în contul lor Wizz Air de pe wizzair.com sau accesând linkul primit prin e-mail.

„La WIZZ, ne-am angajat să oferim cea mai bună experiență pentru clienți, motiv pentru care am investit foarte mult în automatizarea procesului de rambursare încă de la începutul pandemiei. Spre deosebire de alte companii aeriene din Europa, acest lucru oferă o abordare mult mai corectă pasagerilor în cazul în care zborul lor este anulat, asigurându-se că cei afectați își pot primi banii înapoi cât mai repede posibil. Suntem mândri că procesăm 95% din cererile de rambursare în numerar în doar șapte zile și vom continua să investim în tehnologie pentru ca procesul de rambursare să fie cât mai simplu și intuitiv posibil și să le permită clienților să călătorească din nou fără griji”, spune Zsuzsa Poos, Chief Customer and Marketing Officer, Wizz Air.

Wizz Air încurajează întotdeauna călătorii să rezerve direct de pe wizzair.com sau prin intermediul aplicației mobile a companiei aeriene, astfel încât rambursările să poată fi procesate cât mai repede posibil.

Atunci când rezervările se fac prin intermediul platformelor de rezervare online, Wizz Air nu poate contacta direct pasagerul cu privire la opțiunile de rambursare relevante, deoarece proprietarul rezervării nu este pasagerul, ci platforma prin care au fost achiziționate biletele.

Ca urmare, compensația poate fi amânată.

Pasagerii care au rezervat bilete prin intermediul platformelor de rezervare a călătoriilor online nu au altă opțiune decât să se bazeze pe acțiunile proprietarului rezervării. Fiecare platformă de rezervare a călătoriilor online are modalități diferite de a gestiona cererile de rambursare, care nu sunt sub influența și controlul Wizz Air.

CITEŞTE ŞI: Aproape 20.000 de morţi, de la debutul pandemiei de coronavirus în ţara noastră

 

 

 

Ultima modificare Marți, 23 Februarie 2021 13:06

Lasă un comentariu

Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.

Cele mai noi articole

  • 1
  • 2
  • 3

Fii sursa noastră!

Ai filmat un eveniment care crezi c-ar putea deveni o știre? Ai imagini spectaculoase și vrei să le vadă o țară întreagă?

Trimite-le prin formularul de contact. Dacă e chiar tare, noi îl publicam. Iar dacă e foarte tare, îl și premiem. Cel mai bun articol va fi premiat în fiecare săptamana, iar câștigătorul va fi anunțat pe www.sursadevest.ro în fiecare zi de luni.

Login