Call Center-ul este disponibil începând de astăzi. Mai exact, timișorenii pot suna la numărul de telefon 0356 406 517 în vederea înscrierii și programării în platforma Națională de vaccinare împotriva COVID-19, de luni până duminică, inclusiv, în intervalul orar 8-19.
Apelul va fi preluat de către un angajat al Direcției de Asistență Socială, care va întocmi în acest sens o fișă de înregistrare, îl va înscrie pe platforma națională și îl va programa la un centru de vaccinare, respectiv o echipă mobilă (dacă situația medicală impune acest lucru), atunci când platforma va permite programarea, în funcție de numărul disponibil de vaccinuri existent în Timișoara.
Reprezentanții Direcți de Asistență Socială fac precizarea că acest serviciu de CALL CENTER se adresează exclusiv persoanelor care locuiesc în fapt pe raza municipiului. ei
De asemenea, timișorenii trebuie să știe ca inițierea apelului reprezintă acceptul lor cu privire la furnizarea de informații cu caracter personal, date necesare în vederea înscrierii pentru vaccinare.
În momentul realizării acestei programări, Direcția de Asistență Socială va anunță persoana despre data, ora și centrul de vaccinare la care a fost programată