Experta în Comunicare, angajată de Fritz la Centrul de Proiecte loveşte din nou! După ce a dovedit că a primit postul pe „voce şi talent”, acum se răzbună pe jurnaliştii incomozi
Anderka Iancea, expertă în Comunicare şi Relaţii Publice, la Centrul de Proiecte Timişoara, continuă, în stil USR-ist, să îşi bată joc de instituţia pe care o reprezintă şi, implicit, de oamenii de rând, care o plătesc.
După ce a demonstrat că nu cunoaşte legea din care pretinde că a dat concurs, acum dovedeşte că nu are nici calităţile minime pentru a ocupa acest post: diplomaţie, răbdare şi rezistenţă la stres.
În lipsa cunoştinţelor şi a aptitudinilor, Anderka îşi ascunde capul în nisip, evită întrebările jurnaliştilor şi se răzbună pe cei care o critică, pentru că „aşa vrea muşchii ei”.
Aşa se face că după un articol incomod din Sursa de Vest, experta în relaţii cu presa a întrerupt comunicarea cu jurnaliştii de aici.
Nu le mai răspunde la telefon şi le oferă răspunsuri monosilabice prin mesaje, deşi este plătită să menţină relaţia cu toată presa, nu doar cu prietenii ei.
Cu alte cuvinte, experta în comunicare își exercită atribuțiile opțional, pe simpatii personale şi pe alte criterii pe care le cunoaște doar ea.
Acum, Anderka loveşte din nou. Din rea-voinţă, bănuim. Pentru că prostia şi incompetenţa nu au fost prevăzute în condiţiile de angajare.
Cert este că Anderka a reușit performanţa să compună două fraze în nu mai puțin de 16 zile.
“Conform cererii dumneavoastră în baza Legii 544, înregistrată cu numărul 276 / 11.05.2023, vă punem la dispoziție manualul de identitate vizuală pentru trasee tematice realizat de SC DANIEL & ANDREW CREATIVES SRL. Documentul este atașat în acest email”, a scris Anderka Iancea, în răspunsul către Sursa de Vest.
Jurnaliştii Sursa de Vest solicitaseră o copie a Manualului de Identitate Vizuală, pentru care Centrul de Proiecte a plătit peste 100.000 de lei, din bani publici.
Coincidenţă sau nu, cu 31 de minute înainte de a trimite răspunsul către Sursa de Vest, Anderka a trimis un comunicat cu informaţiile respective, către toată presa.
În cuvinte frumoase şi fraze lungi, experta în comunicare încearcă să justifice cheltuirea a 126.000 de lei pe un manual şi nişte schiţe.
Spune că este nevoie de ele pentru un proiect viitor, care le va ghida paşii timişorenilor şi turiştilor care vor să se plimbe prin oraş.
Nu ne spune cât va costa proiectul sau când se va concretiza, mai ales că era destinat anului în care Timişoara deţine titlul de Capitală Culturală Europeană..
Lasă un răspuns