Unii dintre localnici s-au plâns, în special pe reţelele de socializare că nu au autobuze cu care să meargă în oraş la lucru, la şcoală, sau la cumpărături în oraş.
CITEŞTE ŞI: Anexă, cuprinsă de flăcări! Mai bine de două ore s-au luptat pompierii pentru a stinge incendiul
În acest context, primarul comunei a decis să caute o soluţie şi a cerut ca localitatea să adere la Societatea Metropolitană de Transport Timişoara.
Asta înseamnă că STP va introduce curse regulate către şi dinspre Sînandrei şi satele aparţinătoare.
Costurile se vor ridica însă la aproximativ jumătate de milion de lei pe an, bani pe care Primăria nu îşi permite să îi achite integral.
Tocmai de aceea este nevoie ca un număr cât mai mare de cetăţeni să îşi facă abonamente, lucru care la prima vedere părea simplu.
CITEŞTE ŞI: Primele imagini cu hoțul care a aruncat în aer un bancomat! Cum a fost filmat?
Pentru ca lumea să înţeleagă exact ce efort bugetar presupune introducerea celor şapte curse la şi dinspre Timişoara, dar şi care sunt traseele şi programul autobuzelor, edilul comunei, Claudiu Coman, a organizat dezbateri publice în fiecare sat.
Însă, surpriză: participanţii abia puteau fi număraţi pe degete, ceea ce denotă un interes scăzut faţă de acest subiect.
“Mă bucur că am reuşit să organizăm trei dezbateri publice, câte una în fiecare localitate şi astfel am putut să explic stau de vorbă cu oamenii şi să fiecărui cetăţean, ce înseamnă acest proiect. Sunt însă şi puţin dezamăgit, pentru că deşi mi-au transmis pe diverse căi, faptul că sute de oameni din comună vor transport în comun, la aceste întâlniri au fost în total, aproximativ 50 de persoane. Chiar şi aşa, noi vom merge mai departe şi vom introduce, aşa cum am promis, autobuze către şi dinspre Timişoara, chiar din acest an”, a declarat primarul comunei Sînandrei, Claudiu Coman.